top icon
Κόσμος

Έρχεται σπορ Lancia Ypsilon HF που θα ξυπνήσει μνήμες

Την παρουσίαση της πολυαναμενόμενης Lancia Ypsilon αναμένεται να διαδεχθεί η σπορ έκδοση με τα αρχικά HF, που κοσμούσαν και το αμάξωμα της θρυλικής Delta της δεκαετίας 1990.

Η νέα Lancia Ypsilon όταν παρουσιάστηκε γέννησε μεγάλες προσδοκίες στους φίλους της ιταλικής φίρμας και όχι μόνο. Η αναγέννηση της μάρκας συνοδεύεται από ένα αυτοκίνητο που δώσει νέα πνοή στη εταιρεία. Η νέα Ypsilon με την χωριστή εμφάνιση που αναδεικνύει τα ιταλικά γονίδια, έχει μήκος που ξεπερνάει ελαφρώς τα 4 μέτρα (4,08 μ.) και θα είναι διαθέσιμη σε ηλεκτρική έκδοση, αλλά και λίγο αργότερα σε υβριδική.

Η έκδοση με την οποία κάνει πρεμιέρα είναι ηλεκτρική, με ισχύ 156 ίππους και 260 Nm ροπής, έχοντας μπαταρία 51 kWh, που προσφέρει αυτονομία που ξεπερνάει ελαφρώς τα 400 χιλιόμετρα. Στα πλάνα της ιταλικής εταιρείας όμως φαίνεται να είναι και μια σπορ έκδοση με τα αρχικά HF, αυτά που έφερε η θρυλικά Delta της δεκαετίας του 1990, η οποία κυριάρχησε στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και στοίχειωσε τα όνειρα των απανταχού petrolhead.

Lancia Ypsilon

Αυτή αναμένεται να εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 240 ίππων, με το σύνολο να αποτελεί δάνειο από το επερχόμενο Abarth 600e, ενώ το ίδιο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και στην επίσημη πολυαναμενόμενη σπορ εκδοχή της Alfa Romeo Milano.

Δείτε επίσης: Το ηλεκτρικό Lancia Ypsilon είναι και επίσημα εδώ

Εκτιμάται ότι θα επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα, με την μπαταρία να είναι όπως και της εισαγωγικής έκδοσης 51 kWh. Για την κατασκευή της θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα Perfo-eCMP, μια τροποποιημένη εκδοχή της CMP η οποία θα έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά.

Lancia Ypsilon

Αισθητικά, δεν έχουμε ακόμα στοιχεία ή φωτογραφίες, καθώς αυτές του θέματος είναι από την “απλή”, αλλά η Lancia Ypsilon HF αναμένεται να ακολουθεί τις γραμμές που γνωρίζουμε από την παρουσίαση του μοντέλου, αλλά με πιο επιθετικές λεπτομέρειες, χωρίς υπερβολές. Πιθανότατα θα έχει νέους πιο σπορ προφυλακτήρες, εμπρός και πίσω, ποδιές στο πλάι και αεροτομή στο πάνω μέρος της πέμπτης πόρτας. Όσον αφορά την ανάρτηση θα είναι πιο σφιχτή και σπορ, που θα φέρνει το αμάξωμα πιο κοντά στην άσφαλτο.

Σίγουρα αυτή η έκδοση της Ypsilon με τα θρυλικά διακριτικά HF γεννά προσδοκίες και προσμονή, στους φίλους της Lancia και όχι μόνο. Για να δούμε…

Lancia Ypsilon

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ