Επικαιρότητα Κόσμος

Εξηλεκτρίζοντας το VW T1 Samba Bus

Η Volkswagen Commercial Vehicles, σε συνεργασία με την eClassics, μετατρέπουν το T1 Samba Bus του 1966 σε ηλεκτρικό ανοίγοντας έτσι και τυπικά τον τρόμο για τη «προσαρμογή» εμβληματικών μοντέλων του παρελθόντος της VW στη νέα, ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης.

Η Volkswagen Commercial Vehicles και η eClassics παρουσίασαν το e-Bulli, μία one-off κατασκευή που σηματοδοτεί όμως με τον πλέον απτό τρόπο την προσπάθεια του γερμανικού εργοστασίου, αλλά συνάμα και τη δέσμευσή του, να προχωρά στη μετατροπή ιστορικών αυτοκινήτων του, όπως το T1 Samba Bus του 1966, σε ηλεκτροκίνητο – έναντι ασφαλώς του κατάλληλου οικονομικού τιμήματος.

VW e-Bulli

Για την περίσταση, το Τ1 των φωτογραφιών με τον φαντεζί Energetic Orange Metalic εξωτερικό χρωματισμό που κόσμησε με την παρουσία στο πρόσφατο παρελθόν του τους δρόμους της Καλιφόρνια στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, έβαλε οριστικά στο ράφι τον 4κύλινδρο μπόξερ κινητήρα των 44 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 83 ίππων να παίρνει τη θέση του στο πίσω μέρος.

VW e-Bulli

Η συγκεκριμένη μονάδα κίνησης μηδενικών εκπομπών, η οποία αποδίδει ροπή 212 Nm (έναντι μόλις 102 Nm του θερμικού συνόλου) συνοδεύεται από ένα κιβώτιο μονής σχέσης, σε συνδυασμό με έναν επιλογέα… νέας κοπής, ο οποίος βρίσκεται εγκατεστημένος ανάμεσα στα δύο καθίσματα. Το όλο πακέτο συνοδεύεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακό περιεχόμενο 45 kW.

VW e-Bulli

Η φόρτιση του συσσωρευτή ενέργειας μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω συστήματος CCS με ρεύμα AC ή DC. Στην πρώτη περίπτωση η φόρτιση μπορεί να γίνει μέσω παροχής 2,3 έως και 22 kW, ενώ στη δεύτερη μέσω ταχυφορτιστή έως και 50 kW. Εν προκειμένω, η πλήρωση της μπαταρίας έως και το 80% της μέγιστης δυναμικής του διαρκεί μόλις 40 λεπτά – σύμφωνα με την VW CV, η μέγιστη αυτονομία που προσφέρει ανέρχεται στα 200 χλμ.

VW e-Bulli

Όπως ήταν αναμενόμενο, πέραν της εξωτερικής περιβολής αλλά και του εκσυγχρονισμού σε σχεδίαση και αξεσουάρ της καμπίνας, επεμβάσεις ουσίας έχουν γίνει στην ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων εμπρός και πίσω, τύπου coilover με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ), στο σύστημα διεύθυνσης (κρεμαγιέρα) και στα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι σε όλους τους τροχούς).

VW e-Bulli

Όπως ανακοίνωσαν οι VW CV και eClassics, το κόστος για τη μετατροπή των μοντέλων της οικογένειας Τ1 σε ηλεκτρικά εκκινεί από το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 64.900 ευρώ, με την εταιρεία να προσφέρει ανάλογες λύσεις για εκείνα των Τ2 και Τ3.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου