Η Fiat Chrysler Automobiles ετοιμάζεται να διακόψει την παραγωγή μοντέλων της Fiat στην Ιταλία επικεντρώνοντας τις κατασκευαστικές δραστηριότητες του ομίλου στα πάτρια για αυτόν εδάφη σε πιο premium μοντέλα των μαρκών του.

Τα ως άνω σχέδια εντάσσονται στον ευρύτερο προγραμματισμό της FCA και του νέου αναπτυξιακού 5ετούς πλάνου που αναμένεται να ανακοινώσει για τον όμιλο με περισσότερες λεπτομέρειες στις αρχές Ιουνίου ο ισχυρός της άνδρας, Sergio Marchionne. Ως αποτέλεσμα των αλλαγών που προκρίνονται, το Panda θα «μετακομίσει» στις μονάδες παραγωγής της εταιρείας στην Πολωνία, εκεί δηλαδή όπου γεννιόνται σήμερα τα «500», Abarth 595 και Lancia Ypsilion. Την ίδια στιγμή, στα εργοστάσια σε Νάπολη και Τορίνο, που αυτή τη στιγμή παράγονται οι Alfa Romeo MiTo και Panda θα «έρθουν» μοντέλα των Masetati και Jeep.

Θυμίζουμε πως αυτή τη στιγμή στο Τορίνο κατασκευάζεται ήδη η Maserati Levante.

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το Punto, το οποίο παραμένει εν ζωή στην υπάρχουσα μορφή του για 13 χρόνια, θα σταματήσει να παράγεται (σ.σ.: αυτή τη στιγμή η κατασκευή του γίνεται στο Melfi), ενώ ανάλογη θα είναι και η τύχη της MiTo, όπως είχαμε προαναγγείλει πριν λίγες μέρες, μ’ ένα νέο SUV μοντέλο της Maserati, μικρότερου της Levante, να παίρνει τη θέση του στη μονάδα του Mirafiori.

Αυτές οι αλλαγές θα συμβάλλουν συγχρόνως ώστε ο όμιλος να «μετατοπιστεί» σταδιακά προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάτι που θα συνοδευτεί με παράλληλη εγκατάλειψη όλων των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων στο σύνολο της γκάμας του έως το 2022._X.A.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά