top icon
Κόσμος

H Ford επιταχύνει την έρευνα και εξέλιξη στον τομέα των μπαταριών

Η Ford ανακοίνωσε την ίδρυση ενός νέου κέντρου με την ονομασία Ford Ion Park και στόχο την επιτάχυνση της έρευνας και εξέλιξης στον τομέα των μπαταριών, όπως και στην τεχνολογία κυψελών, περιλαμβανομένης της μελλοντικής παραγωγής τους.

Η Ford ανακοίνωσε την ίδρυση ενός νέου, παγκόσμιου κέντρου αριστείας με την ονομασία Ford Ion Park με στόχο την επιτάχυνση της έρευνας και εξέλιξης στον τομέα των μπαταριών, καθώς και στην τεχνολογία κυψελών, συμπεριλαμβανομένης της μελλοντικής παραγωγής τους.

Η Ford θα αξιοποιήσει τεχνογνωσία σχεδόν δύο δεκαετιών στο συγκεκριμένο τομέα συγκροτώντας μία διεπιστημονική ομάδα 150 ειδικών για την εξέλιξη μπαταριών, την έρευνα, την κατασκευή, τον σχεδιασμό, την προμήθεια, την ποιότητα και τη χρηματοδότηση τους, που θα βοηθήσει τη Ford στην ταχύτερη ανάπτυξη και κατασκευή κυψελών και συστοιχιών μπαταριών.

Η ομάδα του Ford Ion Park διερευνά επίσης καλύτερες ευκαιρίες ενσωμάτωσης και καινοτομίας σε όλους τις πτυχές της αξιακής αλυσίδας – από την εξόρυξη των πρώτων υλών μέχρι την ανακύκλωση των μπαταριών – συνεργαζόμενη με όλες τις ομάδες της Ford.

Σε αυτές περιλαμβάνονται βασικοί προμηθευτές και συνεργάτες της εταιρείας, καθώς και ειδικοί από το νέο Battery Benchmarking & Test Laboratory και το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Ford.

Ford

Η ομάδα του Ford Ion Park έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες της. Επιπλέον, ένα συνεργατικό εργαστήριο στο νοτιοανατολικό Μίσιγκαν που θα ασχοληθεί με την ανάπτυξη, δοκιμή και κατασκευή κυψελών και συστοιχιών μπαταριών για οχήματα θα ανοίξει στα τέλη της επόμενης χρονιάς ύστερα από επένδυση ύψους 185 εκατομμυρίων δολαρίων.

Αυτό το εργαστήριο επιφάνειας 18.580 τ.μ. θα περιλαμβάνει εξοπλισμό για τη σχεδίαση και κατασκευή ηλεκτροδίων, κυψελών και συστοιχιών και θα χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία για την πιλοτική δοκιμή νέων τεχνικών παραγωγής που θα επιτρέψουν στη Ford να επεκτείνει γρήγορα επαναστατικά σχέδια κυψελών μπαταριών με πρωτοποριακά υλικά.

Ford

Ο Anand Sankaran θα ηγηθεί της ομάδας του Ford Ion Park ως διευθυντής. Διαθέτοντας εμπειρία 30 ετών, ο βετεράνος της Ford αξιοποιεί στη νέα του θέση την εμπειρία δεκαετιών που διαθέτει στις μπαταρίες και τον εξηλεκτρισμό, ο Anand Sankaran είναι σήμερα διευθυντής της εταιρείας στον τομέα Electrified Systems Engineering, νικητής του Henry Ford Technology Award το 1999 για το έργο του στον εξηλεκτρισμό στο Ford Research Lab και υπεύθυνος προϊοντικής εξέλιξης που εφάρμοσε τις ερευνητικές και τεχνικές καινοτομίες του σε βασικά οχήματα παραγωγής της εταιρίας, όπως το βραβευμένο Escape Hybrid πρώτης γενιάς, η 2021 Mustang Mach-E και το 2022 F-150 Hybrid. Ο Sankaran κατέχει επίσης 32 αμερικανικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε τεχνολογίες που σχετίζονται με τα υβριδικά οχήματα και τα ηλεκτρονικά ισχύος και είναι υπότροφος του Institute of Electrical & Electronics Engineers.

Αποστολή της ομάδας του Ford Ion Park είναι η βελτιστοποίηση των μπαταριών για πελάτες με ποικίλες απαιτήσεις, όπως άτομα που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και λάτρεις των επιδόσεων και διαχειριστές στόλων επαγγελματικών οχημάτων.

Η ομάδα θα αξιοποιήσει το feedback των πελατών για τη βελτιστοποίηση των τεχνολογιών στις μπαταρίες, οι οποίες εξασφαλίζουν την απόδοση και τις δυνατότητες που εκτιμούν περισσότερο οι κάτοχοι οχημάτων κοινής ωφέλειας, φορτηγών, επαγγελματικών αυτοκινήτων, καθώς και οι διαχειριστές στόλων. Όλα αυτά σηματοδοτούν τη δημιουργία διαφορετικών μπαταριών και τεχνολογιών που προσφέρουν αφενός υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης και off-road οδήγησης για κατόχους επαγγελματικών οχημάτων, αφετέρου υψηλή αποδοτικότητα σε αστικές συνθήκες κυκλοφορίας για διαχειριστές στόλων σε όλο τον κόσμο.

Ford

Το νέο Battery Benchmarking & Test Laboratory της Ford στο Allen Park του Μίσιγκαν θα βοηθήσει στη γρήγορη αξιολόγηση και δοκιμή μπαταριών με τις κατάλληλες κυψέλες και χημική σύσταση, οι οποίες αναμένεται να τροφοδοτήσουν την ολοένα και πιο ευρεία γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της Ford, ώστε να καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών. Έχει 150 θαλάμους δοκιμών και 325 κανάλια για διαδικασίες εξέλιξης. Οι ειδικοί του εργαστηρίου, το οποίο εκτείνεται σε μία επιφάνεια 17.187 τ.μ. και αντιπροσωπεύει μία επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων, έχουν ήδη αναλύσει πάνω από 150 τύπους κυψελών.

Το προηγμένο εργαστήριο περιλαμβάνει αίθουσες για δοκιμές κυψελών και συστοιχιών μπαταριών, πάγκους δοκιμών, καθώς και εγκαταστάσεις που υποστηρίζουν την επικύρωση του σχεδιασμού των μπαταριών, το καλιμπράρισμά τους αλλά και την εξέλιξη μονάδων διαφορετικής χημικής σύστασης. Η ομάδα του εργαστηρίου μπορεί επίσης να αναπαράγει τόσο την απόδοση των μπαταριών μαζικής παραγωγής υπό ακραίες καιρικές συνθήκες. όσο και σενάρια χρήσης τους από τον πελάτη, επιταχύνοντας έτσι την υιοθέτησή τους σε μελλοντικά οχήματα. Δελτίο Τύπου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνεργασία Ford και BMW Group στις solid state μπαταρίες

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ