Η ανοδική πορεία των πωλήσεων, η συνεχιζόμενη αύξηση των περιθωρίων κέρδους αλλά  και η υψηλή της αποτίμηση φέρνουν την Lamborghini στην… πόρτα των διεθνών χρηματαγορών.

Για πολλές δεκαετίες η Lamborghini ήταν γνωστή στους απανταχού petrolheads για τις σκληροπυρηνικές της υπερκατασκευές που συνδύαζαν την… ωμή δύναμη με τον τολμηρό σχεδιασμό - όπως η χαρισματική Miura και η εμβληματική Countach. Αργότερα «προέκυψαν» σπορ μοντέλα, όπως η Diablo, και αργότερα οι Gallardo και Aventador. Σήμερα, το εμπορικό άλμα, αλλά και συνολικά η οικονομική ευρωστία της διάσημης εταιρείας από την Σαντ’Άγκατα της Ιταλίας, δεν βασίζεται πλέον στις «παραδοσιακές» για την ίδια υπερ-κατασκευές, αλλά σε ένα SUV: την Urus.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις έγκυρων οικονομικών αναλυτών της αγοράς, αυτή τη στιγμή η Lamborghini αποτιμάται ως εταιρεία στα 11 δις δολάρια – γεγονός που σε συνδυασμό με την αύξηση των πωλήσεων της μάρκας, αλλά και τη διαρκή βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, την καθιστούν ως την Νο 1 υποψήφια εταιρεία του VW Group για ένταξη στις διεθνείς χρηματαγορές.

Οι αυξανόμενες πωλήσεις της Urus, που παρουσιάστηκε στα μέσα του 2018, βοήθησαν την Lamborghini να έρθει στα ίδια επίπεδα αποτίμησης με την Ferrari, ενώ η νέα Aventador, σε συνδυασμό με ένα ολοκαίνουργιο-υβριδικό supercar που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020, θα βοηθήσουν έτι περαιτέρω στην άνοδο των περιθωρίων κέρδους της εταιρείας άνω του 30%.

Αν και δεν πρόκειται για την πρώτη απόπειρα της Lamborghini στην κατηγορία (σ.σ.: ποιος αλήθεια μπορεί να ξεχάσει την περιορισμένης παραγωγής LM002 της δεκαετίας του ’80…), η Urus ήταν αυτή που βοήθησε τα μάλα την ιταλική εταιρεία να διευρύνει τόσο το πελατολόγιό της, όσο και την παραγωγή της. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως πέρσι οι πωλήσεις της Lamborghini παρουσίασαν άνοδο της τάξης του 51%, αγγίζοντας σε απόλυτα νούμερα τις 5.750 μονάδες – ανάμεσα τους και 1.700 της οικογένειας Urus.

Οι ΗΠΑ. παραμένουν για την Lamborhini η μεγαλύτερη σε όγκο αγορά, καθώς σε αυτή την αγορά το ιταλικό εργοστάσιο ταξινομεί τριπλάσια αυτοκίνητα σε σχέση με το Ην. Βασίλειο, που σε όγκο πωλήσεων φιγουράρει στη θέση 2._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά