top icon
Επικαιρότητα

H VW ενισχύει τις ψηφιακές προωθητικές της ενέργειες

Παράλληλα με την ανά τον κόσμο αναδιοργάνωση των τμημάτων μάρκετινγκ, η VW ανακοίνωσε μεταξύ άλλων σήμερα πως το 50% των προωθητικών της ενεργειών θα πραγματοποιούνται μέσω του διαδικτύου από το 2020 και μετά.

Η VW σχεδιάζει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της στον τομέα του μάρκετινγκ κατά περίπου 30% έως το 2020, ενώ παράλληλα διατηρεί τον προϋπολογισμό της σταθερό στα 1,5 δις €. Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, το ψηφιακό μερίδιο στο μείγμα των μέσων ενημέρωσης πρόκειται να αυξηθεί στο 50% μέχρι το 2020 – το  2015 το αντίστοιχο ποσοστό δεν ξεπερνούσε το 25%.

Στο πλαίσιο ενός όλο και πιο εξατομικευμένου τρόπου αντιμετώπισης των πελατών, ο οι «στοχευμένες» καμπάνιες που θα δουν το φως της δημοσιότητας, όπως εξειδικευμένα προωθητικά φιλμ και διαφημίσεις, πρόκειται μέσα στην προσεχή περίοδο να πενταπλασιαστούν. Ταυτόχρονα, η VW σκοπεύει να μειώσει το παγκόσμιο δίκτυο των 40 οργανισμών προώθησης των προϊόντων της σε τρεις κεντρικές υπηρεσίες. Πιο συγκεκριμένα, ο όμιλος Omnicom θα είναι υπεύθυνος για την Ευρώπη και τη Ν. Αμερική, η WPP για τη Β. Αμερική, ενώ η Cheil θα συνεχίσει να ενεργεί για λογαριασμό της εταιρείας στην Κίνα.

Τα κέντρα στα οποία θα διαμορφώνεται ανά περιφέρεια η πολιτική στον τομέα του μάρκετινγκ θα βρίσκονται σε Βερολίνο (Ευρώπη), Ν. Υόρκη (Β. Αμερική), Σάο Πάολο (Ν. Αμερική) και Πεκίνο (Κίνα). Σε κάθε «μονάδα» θα εργάζονται από 100 έως και 200 εργαζόμενοι δημιουργούντος για πρώτη φορά καμπάνιες που θα διαθέτουν και παγκόσμια απήχηση.

Σε κάθε περίπτωση, τέσσερις αναμένονται να είναι οι πυλώνες πάνω στους οποίους θα κινηθεί το τμήμα μάρκετινγκ της VW για το 2019: ο προϊοντικός τομέας, ο οποίος θα δώσει έμφαση στο Golf όγδοης γενιάς καθώς και στο ηλεκτρικό I.D., οι ψηφιακές πλατφόρμες (δίκτυο on-line πωλήσεων κοκ), οι νέες συνεργασίες πρόωθησης (DFB, UEFA) καθώς και συνολική αναβάθμιση της εικόνας της μάρκας._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ