Επικαιρότητα Κόσμος

Η BMW παρουσιάζει τις νέες X5 M και X6 M και στις εκδόσεις Competition

Οι Βαυαροί της BMW φέρνουν στο φως τις κορυφαίες εκδόσεις Μ των X5 και Χ6, οι οποίες διατίθεται και στην παραλλαγή με τη διακριτική ονομασία Competition για όσους πιστεύουν πως οι 600 ίπποι του «βασικού» V8 κινητήρα είναι… λίγοι.

Η επέλαση της BMW στα ανώτερα κλιμάκια… ισχύος και τιμής στην αναπτυσσόμενη με ολοένα και μεγαλύτερους ρυθμούς κλάση των SUV μοντέλων, συνεχίζεται. Έτσι, μετά την αποκάλυψη τον περασμένο Φεβρουάριο των εκδόσεων Μ για τις νέες Χ3 και X4, σειρά έχουν πλέον οι μεγαλύτερες Χ5 και X6 που στην τρίτη πλέον γενιά τους «βλέπουν» ξεκάθαρα στο εμπορικό τους διάβα τις Porsche Cayenne και Porsche Cayenne Coupe.

BMW X5 M

Και οι δύο, αλλά και οι Competition εκδοχές τους, τροφοδοτούνται από τον γνωστό και μη εξαιρετέο M TwinPower Turbo V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 600 ίππους και στη νέα X5 M και στην αντίστοιχη Χ6 Μ, καθώς και 750 Nm. Την ίδια «ποσότητα» ροπής αποδίδει και ο ενισχυμένος κατά 25 ίππους κινητήρας των X5 M Competition και X6 M Competition, συνεργαζόμενος σε κάθε περίπτωση με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων της οικογένειας Μ Steptronic, διαφορικό Active M και φυσικά μ’ ένα «οπισθοβαρές» ως προς την κατανομή της ροπής σύστημα τετρακίνησης M xDrive με ρυθμίσεις 4WD και 4WD Sport.

BMW X6 M

Σύμφωνα με το εργοστάσιο, οι εκδόσεις Competition των Χ5 Μ και X6 M είναι σε θέση να επιταχύνουν από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,9 και 3,8 δλ. αντίστοιχα – προς το παρόν, η γερμανική εταιρεία δεν δίνει στη δημοσιότητα στοιχεία για την τελική ταχύτητα κανενός μοντέλου, ούτε και τις εργοστασιακές μετρήσεις επιτάχυνσης για τις «απλές» X5 M και Χ6 Μ. Από εκεί και πέρα, και με δεδομένο το γεγονός ότι η διάθεση των εκδόσεων Competition θα ξεκινήσει από την άνοιξη του 2020 και μετά, η BMW αναφέρει πως όλες οι εκδόσεις διαθέτουν «προσαρμοζόμενη» ανάρτηση με τη σφραγίδα του M Division με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Οι δε τροχοί έχουν διάμετρο 21 και 22 ίντσες στις εκδόσεις Competition και αντίστοιχο μέγεθος, κατόπιν παραγγελίας, για τις X5 M/X6 M.

BMW X6 M

Η BMW αναφέρει επίσης πως έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τις  μικρότερες εκδόσεις στα σημεία έδρασης της ανάρτησης καθώς και στο ίδιο το αμάξωμα με στόχο τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και την περαιτέρω ενίσχυση της ακαμψίας. Χωρίς να προσδιορίζει τις επεμβάσεις, αναφορά γίνεται και στο διαφοροποιημένο σύστημα πέδησης, σε όλες τις εκδόσεις των νέων Χ5 Μ/Χ6 Μ. Θέλοντας να υπερθεματίσει στον σπορτίφ χαρακτήρα των δύο μοντέλων σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, η εταιρεία αναφέρει στις επίσημες ανακοινώσεις της πως οι εξέλιξη των X5M/X6M έγινε τόσο στο «μεγάλο» Nurburgring, όσο και στα κέντρα δοκιμών των Βαυαρών στο Miramas και Arjeplog.

BMW X5 M

Αισθητικά, οι σχεδιαστές τόνισαν ό,τι μπορούσαν σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια των Χ5 και Χ6 – έτσι, σημείο αναφοράς στην εκδόσεις Μ είναι οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, οι 2+2 απολήξεις στην εξάτμιση στο πίσω μέρος και τα πιο τονισμένα οπίσθια, εμπρόσθια και πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα. Στην καμπίνα, τέλος, η αίσθηση πολυτέλειας και η μινιμαλιστική σχεδιαστική προσέγγιση, σε συνδυασμό με τα σπορ καθίσματα και τον - πραγματικά - υπερπλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, έχουν τον πρώτο λόγο τόσο στις απλές όσο και στις εκδόσεις Competition._X.A.

BMW X5 M: κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 13,0 – 12,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 296 – 291 g/km
BMW X5 M Competition: κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 13,0 – 12,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 296 – 291 g/km.
BMW X6 M: κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 12,7 – 12,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 289 – 284 g/km
BMW X6 M Competition: κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 12,7 – 12,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 289 – 284 g/km

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου