Με την κίνηση αυτή, ο διαφαινόμενος στόχος της ιταλικής εταιρείας είναι να μετατοπίσει το πελατολόγιο της από τα αυτοκίνητα της μίνι κατηγορίας στο segment B. Κάτι που καθιστά αμφίβολο το μέλλον του δημοφιλούς Panda.

Με φόντο την επικείμενη συγχώνευση της με το Groupe PSA, η οποία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν το πέρας του τρέχοντος έτους, η FCA φαίνεται πως σχεδιάζει να εγκαταλείψει την κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων στην Ευρώπη, στην οποία αυτή τη στιγμή είναι ο ηγέτης με άρμα το Panda, ακολουθώντας τα χνάρια άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών οι οποίες σχεδιάζουν να ρίξουν… μαύρη πέτρα στο segment A, εξαιτίας του αυξανόμενου κόστους ανάπτυξης ώστε τα αυτοκίνητα του είδους να πληρούν τα αυστηρότερα όρια εκπομπών ρύπων.

Ο CEO της FCA, Mike Manley, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τη μετατόπιση των πελατών της Fiat από την μίνι κατηγορία στο segment B.

«Στο πολύ κοντινό μέλλον θα δείτε να επικεντρωνόμαστε εκ νέου σε αυτό το τμήμα της αγοράς το οποίο παρουσιάζει υψηλότερο όγκο πωλήσεων και περιθώριο κέρδους, κάτι που συνεπάγεται απομάκρυνση από την κατηγορία των mini-cars», δήλωσε ο Mike Manley στις 31 Οκτωβρίου, χωρίς όμως να ορίσει το ακριβές χρονοδιάγραμμα της κίνησης αυτής.

Ο Mike Manley δήλωσε στους αναλυτές ότι οι «εμπορικές προκλήσεις» της Fiat στην Ευρώπη οφείλονται τόσο στην πολύ υψηλή έκθεσή της στην κατηγορία των mini-cars στο οποίο το περιθώριο κέρδους είναι χαμηλό, όσο και στο υπάρχον line-up μοντέλων των οποίων η μέση ηλικία είναι «η υψηλότερη στη βιομηχανία».

Όπως γίνεται αντιληπτό, η Fiat σκοπεύει να ρίξει πλέον το βάρος της στην κατηγορία B, στην οποία η ιταλική εταιρεία είχε πριν πολλά χρόνια πολύ ισχυρή εμπορική παρουσία με αρωγό το Punto. Πλέον, με τη δυναμική αλλά και τη χείρα βοηθείας που αναμένεται απλόχερα να της προσφέρει το Groupe PSA (βλέπε πλατφόρμα CMP, στην οποία βασίζονται τα 208/Corsa), το come-back της Fiat στο segment B φαντάζει ολοένα και πιο πιθανό, έστω κι αν αυτό προϋποθέτει την αποχώρησή της από την κατηγορία Α._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά