Η συγκεκριμένη μονάδα γιορτάζει φέτος την 155ή επέτειό της αποτελώντας αδιάλειπτα  ενεργό μέλος της Skoda από το 1946 μέχρι και σήμερα κατασκευάζοντας οχήματα και πλέον κιβώτια ταχυτήτων για όλες τις μάρκες του VW Group.

Η μονάδα στο Vrchlabi της Τσεχίας, η οποία φέτος γιορτάζει την 155ή επέτειό της, ξεκίνησε τις λειτουργίες της το 1846 και από το 1946 και μετά ξεκίνησε να κατασκευάζει οχήματα για λογαριασμό της Skoda, έως και το 2012. Τη χρονιά εκείνη το εργοστάσιο σταμάτησε την παραγωγή αυτοκινήτων, με τους περίπου 1.000 εργαζόμενους της να επικεντρώνονται στην κατασκευή κιβωτίων ταχυτήτων που σήμερα συναντά κανείς σε μοντέλα της τσέχικης εταιρείας αλλά και σε πλήθος άλλων ομόσταβλων οχημάτων του VW Group.

Αυτή τη στιγμή, στο Vrchlabi δημιουργούνται τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων με τον κωδικό DQ 200. To 2018, η συγκεκριμένη μονάδα παρήγαγε 538.700 συστήματα μετάδοσης του συγκεκριμένου τύπου, ενώ από το 2012 μέχρι και το 2018 ο συνολικός του αριθμός προσεγγίζει τα 2.000.000 αντίτυπα. Σύμφωνα με την εταιρεία, το 3.000.000ό κιβώτιο του τύπου DQ 200 θα κατασκευαστή στο Vrchlabi πριν το πέρας της χρονιάς που διανύουμε.

Ημερησίως, στο εν λόγω εργοστάσιο κατασκευάζονται 2.200 κιβώτιο, αριθμός που μεταφράζεται σε 98 ανά ώρα ή διαφορετικά σε 3 ανά 1 λεπτό.

Από τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη που «γεννιούνται» καθημερινά στο Vrchlabi το 38% προορίζεται για μοντέλα της Skoda και το 62% για αντίστοιχα άλλων μαρκών του VW Group.

Συνολικά, τα DQ 200 κιβώτια ταχυτήτων «ταξιδεύουν» καθημερινά σε 13 διαφορετικές μονάδες κατασκευής οχημάτων σε 8 διαφορετικές χώρες. Πιο συγκεκριμένα, στη Γερμανία ο συγκεκριμένος τύπος μετάδοσης πηγαίνει στις μονάδες που βρίσκονται στο Inglostadt, στο Osnabruck, στo Wolfsburg και στο Zwickau, στην Ισπανία στο Martorell, στη Ν. Αφρική στο Uitenhage, στην Πολωνία το Poznan, στην Τσεχία στο Kvasiny και στο Mlada Boleslav, στη Ρωσία στο Kaluga και το Nizhny Novgorod και στην Ινδία στο Pune._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά