top icon
Κόσμος

Μετρημένες οι μέρες των οθονών στο εσωτερικό των αυτοκίνητων;

Ακόμα και οι ίδιοι οι κατασκευαστές δεν πιστεύουν στη… μακροζωία των μεγάλων οθονών αφής, οι οποίες στο εγγύς μέλλον είναι πολύ πιθανό να πάρουν την άγουσα για τα αποδυτήρια. Ιδού το γιατί.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσθέτουν ολοένα και περισσότερες (και μεγαλύτερες σε μέγεθος) οθόνες ψυχαγωγίας υψηλής ευκρίνειας στα ταμπλό των αυτοκινήτων τους. Ωστόσο, αρκετοί κατασκευαστές δεν πιστεύουν σε αυτές. Όπως η BMW, με τον CEO της, Oliver Zipse, να πιστεύει ότι η πρακτική αυτή είναι λανθασμένη και ότι η εν λόγω τάση είναι βραχύβια.

«Η απόσπαση της προσοχής του οδηγού είναι η κύρια πηγή ατυχημάτων, όχι η γρήγορη οδήγηση», δήλωσε ο Oliver Zipse σε ομιλία του στη φετινή CES 2023.

Ο CEO της BMW είπε επίσης ότι είναι «απόλυτα πεπεισμένος» ότι οι οθόνες που εδράζονται στην κεντρική κονσόλα, απαιτώντας από τους οδηγούς να κοιτάζουν μακριά από το δρόμο, θα μπουν σύντομα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

MY 2022, BMW iX M60

«Σε 10 χρόνια, θα έχουν φύγει. Μάλλον οι ρυθμιστικές αρχές δεν θα το επιτρέψουν».

«Οι άνθρωποι δεν κοιτάζουν το δρόμο όταν οδηγούν, αποσπώνται από smartphones ή οθόνες εντός του οχήματος», προσέθεσε ο Oliver Zipse.

«Αν πρέπει να κοιτάξετε κάτω για να χειριστείτε το αυτοκίνητό σας, είναι μεγάλο λάθος.»

Στη φετινή CEO, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το πρωτότυπο i Vision Dee με μια τεχνολογία head-up display που προβάλλει πληροφορίες σε όλο το παρμπρίζ. Η τελευταία θα κάνει το ντεμπούτο της στα οχήματα Neue Klasse επόμενης γενιάς της BMW από το 2025 και μετά. Τα δύο πρώτα οχήματα στην ηλεκτρική πλατφόρμα θα είναι ένα σεντάν και ένα crossover.

BMW i Vision Dee

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ