Η γερμανική εταιρεία μας γυρίζει πίσω στο παρελθόν θυμίζοντας μας τις προηγούμενες γενιές του δημοφιλούς της μοντέλου. Και εν προκειμένω, το VW Golf I, που παρουσιάστηκε το 1974 και παρέμεινε στην αγορά έως το 1983.

Το VW Golf, το οποίο σχεδιάστηκε από τον Giorgetto Giugiaro αποτελώντας τον αντικαταστάτη του θρυλικού «Σκαραβαίου» - του πιο επιτυχημένου αυτοκινήτου της εποχής του με περισσότερες από 21,5 εκ. πωλήσεις - παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 1974, ενώ δύο μήνες αργότερα ήταν διαθέσιμο προς πώληση. Όπως ήταν αναμενόμενο, το VW Golf I είχε… χρέος να συνεχίσει την πορεία του προκατόχου του. Όπερ και εγένετο, καθώς μόλις τον Οκτώβριο του 1976 οι πωλήσεις του ξεπέρασαν το άτυπο φράγμα του 1 εκ. μονάδων.

Την εποχή εκείνη, η VW ανέφερε για το νέο Golf πρώτης γενιάς τα εξής:

«Το Golf προσφέρει μέγιστο χώρο και ασφάλεια. Έχει σαφή προσανατολισμό στην πρακτικότητα. Το χαμηλό ύψος των παραθύρων προσφέρει στους οδηγούς εύκολη θέαση και το κεκλιμένο καπό εγγυάται ότι ο δρόμος ακριβώς μπροστά από το όχημα είναι πάντα στο προσκήνιο. Το χαμηλό πίσω παράθυρο καθιστά την αναστροφή πολύ εύκολη».

Όπως συνέβη και με τις μεταγενέστερες γενιές, το Golf Ι ακολούθησε όλες τις τάσεις της εποχής του. Έτσι, το 1976 παρουσιάζεται η έκδοση GTI και το 1979 η Cabriolet.

Οι πωλήσεις του μοντέλου έως το 1983, συμπεριλαμβανομένων όλων των εκδοχών του (Cabriolet, Jetta κ.α.), ανήλθαν στις 6,99 εκ. μονάδες.

Timeline

1974: Πρεμιέρα του VW Golf I

1976: Τον Μάρτιο παράγεται το 500.000ό Golf I και τον Οκτώβριο το 1.000.000ό. Την ίδια χρονιά παρουσιάζεται η έκδοση GTI και το πρώτο Golf με κινητήρα ντίζελ

1978: Η παραγωγή του Golf I φτάνει τις 2.000.000 μονάδες. Τον Ιούλιο παρουσιάζεται η έκδοση US Rabbit

1979: Το Golf I φτάνει αισίως τις 3.000.000 πωλήσεις. Μέσα στη χρονιά την πρεμιέρα της κάνει οι εκδόσεις Cabriolet και Caddy van.

1982: Τον Φεβρουάριο παράγεται το 5.000.000ό Golf I και το πρώτο με υπερτροφοδοτούμενο (GTD) πετρελαιοκινητήρα

1983: Η πρώτη γενιά του μοντέλου αποσύρεται από τη Δ. Ευρώπη ύστερα από 6,99 εκ. πωλήσεις.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά