Επικαιρότητα Κόσμος

O CEO του VW Group μιλά για το dieselgate

Ο Herbert Diess δηλώνει πως η VW έχει βάλει πλέον πίσω της το διαβόητο σκάνδαλο που ξέσπασε πριν τρία χρόνια στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και γρήγορα επεκτάθηκε και στη γηραιά ήπειρο.

Οι επιπτώσεις του διαβόητου dieselgate εξακολουθούν, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, να βρίσκονται μέχρι και σήμερα στο αυτοκινητικό προσκήνιο, παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει τρία ολόκληρα χρόνια από τότε που ο Όμιλος VW παραδέχτηκε ότι εξαπατούσε τις αρμόδιες ανά τον κόσμο αρχές στη διαδικασία πιστοποίησης των εκπομπών ρύπων σε πολλά ντίζελ μοντέλα της δοκιμή εκπομπών ντίζελ,

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του γερμανικού ομίλου, Herbert Diess, δήλωσε σε συνέντευξή του σε αμερικανικό δίκτυο ότι η VW έχει βάλει πλέον πίσω της «το μεγαλύτερο μέρος» του σκανδάλου, χάρη στη στρατηγική στροφή της προς τα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά και στις προσπάθειές της να «καθαρίσει» το προφίλ ξοδεύοντας μέχρι και σήμερα σχεδόν 30 δις δολάρια τόσο σε πρόστιμα όσο και σε αναβαθμίσεις των επίμαχων αυτοκινήτων.

«Βασικά, αγοράσαμε πίσω και επισκευάσαμε το 90%  των αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Νομίζω ότι έχουμε ξεπεράσει τα περισσότερα πράγματα. Εξακολουθούμε να έχουμε ανοιχτά νομικά ζητήματα παγκοσμίως, στη Γερμανία όπως γνωρίζετε, και θα χρειαστούν χρόνια για να λυθούν όλα. Μόλις τακτοποιήθηκε το θέμα με την Audi. Εξακολουθούν να υπάρχουν ζητήματα, κυρίως τεχνικά, αλλά υπερνικήσαμε τα περισσότερα από τα θέματα αυτά».

Ο Herbert Diess σχολίασε στη συνέντευξή του τις επιπτώσεις του σκανδάλου στις ΗΠΑ.

«Νομικά, είχαμε μία κατάσταση στις ΗΠΑ που ήταν πολύ πιο σοβαρή σε σύγκριση με τον υπόλοιπο κόσμο, γιατί τα αυτοκίνητά μας δεν συμμορφώνονταν με τη νομοθεσία. Η λύση στην Ευρώπη ήταν σχετικά εύκολη, ήταν μία ενημέρωση λογισμικού για περίπου 10 εκ. αυτοκίνητα, η οποία επίσης εξελίσσεται ακόμα. Έχουμε επισκευάσει το 90% των αυτοκινήτων, αλλά δεν επρόκειτο για ένα πραγματικό σοβαρό τεχνικό ζήτημα. Η κατάσταση εδώ στην Αμερική ήταν μακράν η πιο κρίσιμη και είχε να κάνει με τον κανονισμό για τις εκπομπές ρύπων στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες είναι πολύ πιο σκληρές από ό, τι στον υπόλοιπο κόσμο».

Ερωτηθείς σχετικά με τις προοπτικές των κινητήρων ντίζελ στη γκάμα της VW, ο Herbert Diess δήλωσε:

«Σε πολλές χώρες δεν υπάρχουν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Και τότε, εάν κάνετε του υπολογισμούς, τα ντίζελ είναι ίσως η καλύτερη επιλογή για μια κινητικότητα χαμηλών εκπομπών CO2 »._Χ.Α.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου