top icon
Κόσμος

O χειροποίητος V12 κινητήρας της GTO Engineering

Η GTO Engineering αποκαλύπτει σήμερα τις βασικές τεχνικές προδιαγραφές του νέου, χειροποίητου V12 κινητήρα της που θα εξοπλίζει τη νέα Squalo.

Η GTO Engineering είναι ένας βρετανικός οίκος που χρόνια τώρα εξειδικεύεται μέσω της GTO Parts στην κατασκευή ανταλλακτικών υψηλής ποιότητας που προορίζονται για κλασσικά κυρίως μοντέλα της Ferrari.

Η εταιρεία με έδρα το Berkshire της Μ. Βρετανίας ιδρύθηκε το 1996 από τον Mark Lyon προμηθεύοντας με… πολύτιμα μέρη τους ιδιοκτήτες vintage μοντέλων της ιταλικής εταιρείας – από αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’60 και μοντέρνα supercars, συμπεριλαμβανομένων και οχημάτων περιορισμένης παραγωγής – αξιοποιώντας για την κατασκευή τους όλες τις σύγχρονες μεθόδους.

Σήμερα, η βρετανική δίνει στη δημοσιότητα τις βασικές τεχνικές περγαμηνές του νέου και χειροποίητου 12κύλινδρου κινητήρα της που θα εξοπλίζει την Squalo, τη νέα σπορ δημιουργία της GTO Engineering.

Made by GTO Engineering

Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα με χωρητικότητα 4,0 λίτρων, ο οποίος αναμένεται να ζυγίζει μόλις 165 κιλά συνεργαζόμενος για την περίσταση με χειροκίνητο κιβώτιο. Στόχος της GTO Engineering είναι να περιστρέφεται έως και τις 10.000 σ.α.λ. αποδίδοντας με την αρωγή τεσσάρων στο σύνολο εκκεντροφόρων μέγιστη ισχύ που θα υπερβαίνει τους 460 ίππους.

GTO Engineering

«Γνωρίζουμε πολύ καλά τους περισσότερους 12κύλινδρους κινητήρες της Ferrari, με τον 4λιτρο του 1960 να ζυγίζει 176 κιλά μαζί με τα περιφερειακά συστήματα, όπως τη μίζα, το σύστημα πλήρωσης λαδιού κ.α.  Πρόκειται για έναν κινητήρα ελαφρύτερο από ένα σύγχρονο V12 και εμείς γνωρίζουμε ότι μπορούμε να κατασκευάσουμε έναν κινητήρα ακόμα καλύτερο με τις γνώσεις που έχουμε και τις σύγχρονες εξελίξεις και τεχνικές», δηλώνουν οι ιθύνοντες της GTO Engineering.

Με την Squalo να μην υπερβαίνει σε συνολικό βάρος τον 1 τόνο, η βρετανική εταιρεία προσδοκά στη δημιουργία ενός αμαξώματος με κατανομή 55/45 εμπρός/πίσω και χαμηλό κέντρο βάρους. Την ίδια στιγμή, εξαρτήματα με αυξημένο βάρος, όπως η μπαταρία, το ρεζερβουάρ καυσίμου και το κιβώτιο ταχυτήτων, θα είναι εγκατεστημένα στο πίσω μέρος.

GTO Engineering

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • GTO Engineering
  • GTO Engineering
  • GTO Engineering
  • GTO Engineering
  • Σε συνέχεια της αναγγελίας του Πρωθυπουργού, πιστεύετε πως η πώληση μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2030...

    Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ