Συνεχίζονται οι διερευνητικές συζητήσεις ανάμεσα στις δύο εταιρείες-κολοσσούς με στόχο μια «αμοιβαία επωφελή συμφωνία».

Το ενδιαφέρον του αμερικάνικου γίγαντα της Apple να εισέλθει στο εγγύς μέλλον στο χώρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας με ένα προϊόν που θα κοσμείται από το σήμα του, πλέον, δεν πρέπει να αποτελεί εικασία, αλλά επιβεβαιωμένο γεγονός. Τουλάχιστον, σε επίπεδο προθέσεων, καθώς, προς το παρόν, καμία απόφαση δεν έχει οριστικά ληφθεί αναφορικά με τη ακριβή… υπόσταση του πολυσυζητημένου τους τελευταίους μήνες νέου iCar. Ποια φαίνεται να είναι τα δεδομένα μέχρι και αυτή τη στιγμή; Πρώτον, το ενδιαφέρον της Apple να «συνεργαστεί» στενά με κάποια από τις μεγάλες δυνάμεις της παγκόσμιας αυτοκίνησης, από την οποία αναμένεται να «δανειστεί» όλο το απαραίτητο «know how» που θα της δώσει όλα τα τεχνολογικά και όχι μόνο εχέγγυα προκειμένου να πραγματοποιήσει με τον καλύτερο για την ίδια τρόπο το… όνειρο εισόδου της σε έναν εμπορικό κλάδο με τεράστια απήχηση και ενδιαφέρον σε ολόκληρη την υφήλιο. Με το δεδομένο αυτό, η προσπάθεια των «κεφαλών» της Apple να προσεγγίσουν τους Βαυαρούς της BMW και συγκεκριμένα το… ηλεκτρικό της παρακλάδι (βλ. οικογένεια μοντέλων «i») φαντάζει αυτή τη στιγμή ως την ιδανικότερη επιλογή. Έτσι, κάθε άλλο παρά τυχαία φαίνεται να είναι η πρόσφατα, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, τόσο η επίσκεψη του CEO της Apple, Tim Cook, στα γραφεία της BMW στη Γερμανία, όσο και η πρόσφατη ξενάγηση στελεχών της στο εργοστάσιο της Λειψίας, προκειμένου να δουν από κοντά τον τρόπο γέννησης του ηλεκτρικού i3. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι Βαυαροί της BMW δέχθηκαν πυρά ερωτήσεων αναφορικά με λεπτομέρειες που έχουν να κάνουν με τις κατασκευαστικές μεθόδους που υιοθετούνται στη συγκεκριμένη μονάδα, με την όλη, ωστόσο, αυτή… περιήγηση να μην καταλήγει σε κάποιο συμπέρασμα. Πολλώ δε μάλλον, σε κάποια συμφωνία με συγκεκριμένο περιεχόμενο.  

Το δεύτερο δεδομένο στο μακρόσυρτο, όπως αποδεικνύεται. σίριαλ των εν λόγω συζητήσεων είναι άμεσα συνυφασμένο αφενός με τις μελλοντικές προσδοκίες της Apple, που πάντοτε δείχνει πρόθυμη να ανταποκριθεί σε νέες ευκαιρίες και προκλήσεις, αφετέρου με τις προφανείς μέσα στα επόμενα χρόνια ανάγκες της BMW για ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Έτσι, από τη μια μεριά, οι Βαυαροί φαίνεται πως έχουν συνειδητοποιήσει πως τα επόμενης γενιάς ηλεκτρικά τους οχήματα δεν μπορούν να «οικοδομηθούν» χωρίς το απαραίτητο τεχνολογικό input εταιρειών που σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες και γενικότερα με «ειδικούς» στο παγκόσμιο στερέωμα στον τομέα του software. Εδώ, έρχεται να… κολλήσει η Apple, που, ως γνωστών, καιρό τώρα κλείνει το μάτι στους «παραδοσιακούς» κατασκευαστές οχημάτων στοχεύοντας, σε εύλογο χρονικό διάστημα, να είναι έτοιμη να εντάξει στις τάξεις της ένα «αυτόνομο» ηλεκτρικό όχημα που θα φέρει την υπογραφή της. Βλέπετε, οι ασφυκτικές πιέσεις στο συγκεκριμένο τερέν από το στρατόπεδο της Google, η οποία πυρετωδώς προετοιμάζει το δικό της… αυτόνομο χτύπημα, δεν θα μπορούσαν να αφήσουν αδιάφορο τον τεχνολογικό γίγαντα της Silicon Valley…

Ενδεικτικές του… καλού δρόμου στον οποίο βρίσκονται αυτή τη στιγμή οι διμερείς συζητήσεις ανάμεσα σε Apple και BMW είναι οι πρόσφατες δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών της τελευταίας. Και συγκεκριμένα, του υπεύθυνου έρευνας και εξέλιξης της μάρκας, Klaus Froehlich, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η BMW και η Apple έχουν πολλά κοινά στοιχεία. Σε αυτά ανήκουν η αφοσίωση στο premium branding και η διαρκής εξέλιξη αισθητικά προηγμένων προϊόντων». Στο ίδιο μήκος κύματος, ο επικεφαλής της Mini, Peter Schwarzenbauer, επεσήμανε: «Έχουμε να κάνουμε με δύο κόσμους. Ο δικός μας, ο οποίος επικεντρώνεται στην κατασκευή σύνθετων προϊόντων και από την άλλη εκείνος της τεχνολογίας πληροφοριών, ο οποίος εισβάλλει ολοένα και περισσότερη στην καθημερινότητα όλων μας». Συμπλήρωσε δε πως «...είναι αδύνατο πλέον να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις σύγχρονες προκλήσεις χωρίς τη βοήθεια των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας»._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά