top icon
Επικαιρότητα

Πήρε το… δρόμο της και η νέα BMW 8 Series Convertible

Η έκδοση Convertible της νέας Σειράς 8 της BMW ξεκίνησε να «ρολάρει» από τη γραμμή παραγωγή της μονάδας του Dingolfing.

Μόλις τέσσερις μήνες μετά την έναρξη παραγωγής της κλειστής «8άρας», η BMW ξεκινά να κατασκευάζει τα πρώτα αντίτυπα της ανοιχτής εκδοχής της στη μονάδα του Dingolfing, στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα μοντέλα των Σειρών 5 και 7. Αξίζει να σημειωθεί πως το εργοστάσιο αυτό είναι μόλις ένα από τριάντα που διαθέτει σήμερα στις τάξεις του το BMW Group. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα τεράστιο σύμπλεγμα εγκαταστάσεων, από τις γραμμές παραγωγής των οποίων βγαίνουν κάθε μέρα πάνω από 1.600 αυτοκίνητα των Σειρών 3, 4, 5, 6, 7 και 8. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δημοσιοποιούν οι Βαυαροί, πέρσι στο Dingolfing κατασκευάστηκαν 367.000 αυτοκίνητα με τους εργαζόμενους σε αυτό να ανέρχονται στους 18.000, συν 800 μαθητευόμενους.

Διαβάστε επίσης: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα BMW 8 Series Convertible

Εκτός από… ολόκληρα αυτοκίνητα, το BMW Group φιλοξενεί στο Dingolfing και μονάδες παραγωγής εξαρτημάτων, όπως συμπιεσμένα μέρη, καθίσματα, πλαίσια και τμήματα μονάδων κίνησης. Λόγω της υψηλής τεχνογνωσίας του εργοστασίου στον τομέα της κατασκευής οχημάτων, αλλά και της μακρόχρονης εμπειρίας του στην παραγωγή «εναλλακτικών» κινητήρων, στο Dingolfing κατασκευάζονται επίσης στοιχεία ζωτικής σημασίας για τα μοντέλα της οικογένειας  i – όπως η μπαταρία υψηλής τάσης, το σύστημα μετάδοσης – τα οποία «ταξιδεύουν» εν συνεχεία στη Λειψία, όπου και γεννιέται το μικρό ηλεκτρικό μοντέλο των Βαυαρών. Επιπλέον, στο Dingolfing παράγονται και οι μπαταρίες υψηλής τάσης καθώς και οι ηλεκτροκινητήρες για τα υβριδικά μοντέλα του BMW Group, ενώ από τις εγκαταστάσεις του «βγαίνει» και τα πλαίσια όλων των μοντέλων της ομόσταβλης Rolls-Royce._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ