top icon
Επικαιρότητα

Porsche – οι 718 Cayman/Boxster GTS 4.0, 718 Spyder και 718 Cayman GT4 με κιβώτιο PDK

Οι γερμανική εταιρεία εισάγει στα GT μοντέλα της οικογένειας 718 Cayman και 718 Boxster την επιλογή του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι να καλύψει τις ανάγκες των οπαδών των αυτόματων κιβωτίων βελτιώνοντας συγχρόνως τα επίπεδα άνεσης καθώς και τις επιδόσεις. Στις εκδόσεις 718 Spyder και 718 Cayman GT4, οι οποίες αποδίδουν ισχύ 420 ίππων, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται με το PDK κιβώτιο σε χρόνο μόλις 3,9 δλ., ενώ το εξίσου ενδεικτικό «0-200» σε 13,4 δλ. – στην περίπτωση των 718 Cayman GTS 4.0 και 718 Boxster GTS 4.0 των 400 ίππων οι αντίστοιχες τιμές είναι 4,0 και 13,7 δλ. αντίστοιχα.

Porsche PDK

Στα μοντέλα 718 GTS 4.0, το Sport Chrono Package προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά αλλαγής ταχυτήτων του PDK κιβωτίου σύμφωνα με τα τέσσερα διαφορετικά προγράμματα Normal, Sport, Sport Plus και Individual. Στη λειτουργία Sport, το κιβώτιο πραγματοποιεί ταχύτερα τις αλλαγές, με τα κατεβάσματα να πραγματοποιούνται νωρίτερα στο αυτόματο mode υποστηρίζοντας συγχρόνως τη βέλτιστη επιτάχυνση με μετατοπισμένα προς τα πάνω όρια του στροφομέτρου σημεία αλλαγής. Στο Sport Plus το κιβώτιο ενσωματώνει τη λειτουργία Launch Control εκμεταλλευόμενο πλήρως το υψηλό όριο περιστροφής του ατμοσφαιρικού κινητήρα.

Porsche PDK

Με το κουμπί Sport Response, το οποίο αντλεί την έμπνευσή του από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο οδηγός είναι σε θέση να ενεργοποιεί τη μέγιστη απόδοση κινητήρα και κιβωτίου για 20 δλ., ανεξάρτητα από το πρόγραμμα που έχει επιλέξει. Επιπλέον, οι εκδόσεις των 718 Spyder και 718 Cayman GT4 με το PDK κιβώτιο επωφελούνται από βελτιώσεις που έγιναν στο μπλοκέ διαφορικό, το οποίο «κλειδώνει» πλέον σε ποσοστό 30% και 37% (με και χωρίς φορτίο) έναντι 22% και 27% των εκδόσεων με χειροκίνητο κιβώτιο.

Porsche PDK

Από εκεί και πέρα, οι οικογένειες των Porsche 718 Model Year 2021 θα ξεκινήσουν να εξοπλίζονται στο εσωτερικό τους από το υψηλής ποιότητας υλικό Race-Tex, αντί για ύφασμα Alcantara, το οποίο χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα στα καθίσματα των αγωνιστικών αυτοκινήτων της εταιρείας. Επίσης, ο εξωτερικός χρωματισμός Python Green θα προστεθεί στη διαθέσιμη παλέτα των 718 Cayman GT4 και 718 Spyder, με την τελευταία να είναι εφεξής διαθέσιμη με τις 20άρες ζάντες Aurum που προσέφερε μέχρι τώρα το εργοστάσιο στην 718 Cayman GT4.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ