top icon
Κόσμος

Πως η Lamborghini «τελειώνει» σταδιακά τους θερμικούς κινητήρες

Από το επόμενο έτος, η Lamborghini Urus θα διατίθεται αποκλειστικά σε plug-in υβριδική έκδοση, όπως και ο αντικαταστάτης της Huracan, ενώ το δρόμο του αμιγούς ηλεκτροκίνησης θα ακολουθήσει και τo τέταρτο νέο μοντέλο από το ιταλικό στρατόπεδο στην Sant’Agata.

Το δρόμο της ηλεκτρικής κινητικότητας θα ακολουθήσει με σταδιακό βηματισμό και η Lamborghini παρουσιάζοντας την επόμενη κιόλας χρονιά την plug-in υβριδική Urus, η οποία θα παραλάβει τη σκυτάλη από την «θερμική» εκδοχή με τον V8 κινητήρα που στα τέλη του 2024 θα πάρει οριστικά την άγουσα για τα αποδυτήρια.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η νέα Urus PHEV θα είναι η δεύτερη plug-in υβριδική Lamborghini μετά την Revuelto των 1.015 ίππων, η οποία αντικαθιστά την Aventador.

Το επόμενο βήμα για το μοντέλο που… εκτόξευσε τις πωλήσεις και συνολικά το εμπορικό αποτύπμα της Lamborghini θα είναι η πρεμιέρα της ηλεκτρικής Urus, η οποία, όπως αποκάλυψε ο CEO της εταιρείας μιλώντας στο βρετανικό Τύπο, θα κάνει το ντεμπούτο της το 2029.

Ένα χρόνο νωρίτερα, στα μέσα περίπου του 2028, η διάσημος Ταύρος από την Ιταλία θα αποκαλύψει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό του αυτοκίνητο, το οποίο θα αποτελέσει και το τέταρτο μοντέλο της γκάμας Lamborghini. Αυτό το μοντέλο δεν θα είναι ένα «γνήσιο» SUV, αλλά ένα… ψηλωμένο GT 2+2 θέσεων.

«Έχει να κάνει με τη βιωσιμότητα, ενώ θα έχει καλύτερη ορατότητα και θα έχει τη σχεδίαση ενός πολύ σέξι αυτοκινήτου. Και πάλι όμως θα ειναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Lamborghini», δήλωσε στο βρετανικό Autocar ο Stephan Winkelmann, προσθέτοντας ότι το εν λόγω μοντέλο θα εφοδιάζεται με μπαταρία υψηλής απόδοσης, η οποία θα είναι μοναδική στην αγορά.

Στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα, η Lamborghini αναμένεται να εστιάσει την προσοχή της στον εξηλεκτρισμό της Revuelto και στην παρουσίαση του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την Huracan – και αυτό θα είναι plug-in υβριδικό, διαθέτοντας μάλιστα και διαφορετικό όνομα.

Αναφερόμενος στην «επόμενη μέρα» της Lamborghini, ο CEO της δήλωσε πως το πέρασμα σε αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις είναι αναπόφευκτο και για την ιταλική εταιρεία.

«Η μελλοντική νομοθεσία θα καταστήσει σχεδόν αδύνατο να διατηρηθούν στην πώληση αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ακόμη κι αν τεχνικά εμπίπτουν στους κανόνες. Πιστεύω ακράδαντα ότι μετά το 2035, η νομοθεσία θα είναι τόσο αυστηρή για τα οχήματα αυτά που θα είναι σχεδόν αδύνατο να συμμορφωθούν. Το βλέπουμε τώρα με την Euro 7. Είναι πολύ δαπανηρό και είναι αδύνατο να επιτευχθεί. Η εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι απίστευτα δαπανηρή», είπε χαρακτηριστικά ο Stephan Winkelmann.

Stephan Winkelmann - Lamborghini

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ