Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για το νέo Dacia Spring Electric

Το Spring Electric φέρνει την άνοιξη για τη ρουμάνικη εταιρεία, όντας το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ιστορία της Dacia.

Με το νέο Spring Electric, η Dacia επιχειρεί να καταστήσει προσιτή την ηλεκτροκίνηση για ιδιώτες και επαγγελματίες πελάτες, αλλά και για κοινή χρήση οχημάτων (car sharing). Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στα πλαίσια της διαδικτυακής εκδήλωσης eWays, το Spring Electric θα είναι το πιο προσιτό EV στην ευρωπαϊκή ήπειρο αποτελώντας ένα όχημα μηδενικών εκπομπών που εστιάζει στην… πόλη.

Dacia Spring Electric

Με απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 150 χλστ, το Spring Electric φέρει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν σε SUV. Σήμα κατατεθέν του μοντέλου σε επίπεδο σχεδιασμού αποτελεί η κλειστή εμπρός μάσκα, ενώ αξιοσημείωτες είναι και οι συμπαγείς διαστάσεις του (ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος: 3,73x1,62x1,51 μ.). Από εκεί και πέρα, η λιτή καμπίνα του αυτοκινήτου μπορεί να φιλοξενήσει 4 επιβάτες, με τους εμπρός να έχουν στη διάθεσή τους αποθηκευτικούς χώρους με χωρητικότητα 23,1 λίτρα. Το δε πορτ μπαγκάζ μπορεί να μεταφέρει αποσκευές με όγκο 300 λίτρα, τιμή που μπορεί να διπλασιαστεί με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Dacia Spring Electric

Ο πίνακας οργάνων φέρει ψηφιακές ενδείξεις διαθέτοντας στο κέντρο του μία οθόνη προβολής βασικών ενδείξεων με διαγώνιο 3,5 ιντσών. Προαιρετικά, διατίθεται σύστημα πλοήγησης σε συνδυασμό με 7άρα οθόνη και όλες τις συνήθεις σήμερα λειτουργίες συνδεσιμότητας.

Dacia Spring Electric

Την κίνηση στο νέο Spring Electric προσφέρει ένας συμπαγής ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 45 ίππων και 125 Nm, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία με χωρητικότητα 26,8 kWh. Σε φορτιστή DC των 30 kW απαιτείται χρόνος μικρότερος της 1 ώρας για τη φόρτιση έως το 80% της μέγιστης δυναμικής της μπαταρίας. Από εκεί και πέρα, σε Wallbox των 7,4 kW για το πλήρες γέμισμα του συσσωρευτή χρειάζονται λιγότερο από 5 ώρες, σε Wallbox με ισχύ 3,7 kW περίπου 8 ώρες και 30 λεπτά, ενώ σε οικιακή πρίζα των 2,3 kW περί τις 14 ώρες.

Dacia Spring Electric

Σύμφωνα με την Dacia και τις μετρήσεις που έχει πραγματοποιήσει με βάση το πρωτόκολλο WLTP, η μέγιστη αυτονομία του Spring Electric στο μικτό κύκλο είναι 225 χλμ. και σε αστικό 295 χλμ. Για καλύτερη ενεργειακή απόδοση, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τη λειτουργία Eco που περιορίζει την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα στους 31 ίππους και την τελική στα 100 χλμ./ώρα, έναντι 125 χλμ. στο κανονικό πρόγραμμα λειτουργίας.

Dacia Spring Electric

Όπως ανακοινώθηκε, το μικρό EV της Dacia θα είναι διαθέσιμο και σε επαγγελματική έκδοση με την ονομασία Cargo, η οποία θα προσφέρει δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων με όγκο 800 λίτρα – το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης ξεπερνά το 1 μ., με το ωφέλιμο φορτίο να αγγίζει τα 325 κιλά. Ο εξοπλισμός της έκδοσης θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων air-condition και 14άρες ζάντες από ατσάλι.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου