Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για το νέο Nissan GT-R Nismo (ΜΥ2020)

H Nissan, σε συνεργασία με τη Nismo, προσθέτουν νέες πινελιές ουσίας στην πολιτική-πολεμική μηχανή που ακούει στο όνομα GT-R.

Για το Nissan GT-R Nismo της νέας χρονιάς που παρουσιάστηκε σήμερα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ν. Υόρκης, οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας θέλησαν να υιοθετήσουν περισσότερες τεχνολογίες που έχουν δοκιμαστεί σε αγώνες έτσι ώστε να είναι προσβάσιμες πλέον και στο δρόμο από οδηγούς όλων των επιπέδων δεξιοτήτων. Ο απόλυτος έλεγχος και η προβλεψιμότητα ήταν παράγοντες καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη του στόχου των Ιαπώπων που για μία ακόμα φορά στα χρονικά της έκδοσης Nismo ήταν ένας και μοναδικός: απόλυτη απόδοση σε δρόμο και πίστα.

Σε πρώτη φάση, το νέο GT-R Nismo είναι εφοδιασμένο με… κάμποσες ποσότητες carbon στις εξωτερικές του επιφάνειες, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών και πίσω προφυλακτήρων, των εμπρός φτερών, του καπό, της οροφής, της πίσω πόρτας, και του σπόιλερ που την κοσμεί. Κάθε στοιχείο έχει βελτιωθεί ώστε να μειωθεί το βάρος και παράλληλα να αυξηθεί η κάθετα παραγόμενη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες. Συνολικά, τα νέα αυτά «καλούδια» της εξωτερικής περιβολής του νέου GT-R Nismo έχουν επιφέρει μία μείωση βάρους της τάξης των 10,5 κιλών, εκτός από τα 20 σχεδόν κιλά που έχουν «έρθει» μέσα από άλλες αναβαθμίσεις και νέα εξαρτήματα.

Την ίδια στιγμή, το νέο GT-R Nismo «πατά» σε νέας σχεδίασης τροχούς που αποτελούνται από σφυρήλατες και ελαφρύτερες ζάντες εννέα ακτίνων με διάμετρο0 20 ιντσών της εταιρείας Rays σε συνδυασμό με ειδικά εξελιγμένα ελαστικά της Dunlop, με φαρδύτερο πέλμα και λιγότερες αυλακώσεις, που αυξάνουν την επιφάνεια επαφής κατά 11%. Σύμφωνα με τη Nissan, όλα τα παραπάνω προσφέρουν βελτιωμένη απόκριση διεύθυνσης και μικρότερη αντίσταση κύλισης σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Την ίδια στιγμή, στην καμπίνα, τα εμπρός καθίσματα είναι διαφορετικά προσφέροντας καλύτερη στήριξη στους ώμους και στα κάτω σημεία  του σώματος.

Στα μηχανικά μέρη η καρδιά του νέου GT-R παραμένει η γνωστή – V6, 3,8 λίτρα, 24 βαλβίδες, 600 ίπποι, δύο τούρμπο. Εντούτοις, τα τελευταία διαθέτουν νέο σχεδιασμό και λιγότερα πτερύγια, λύσεις που προέρχονται απευθείας από τους υπερσυμπιεστές του καθαρόαιμου GT-R GT3. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, χάρη στη μικρή, αλλά ουσιαστική αυτή αλλαγή, ο V6 διαθέτει καλύτερη απόκριση κατά την επιτάχυνση της τάξης του 20%, χωρίς απώλειες σε μέγιστη ισχύ. Επίσης, το «6άρι» κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διαθέτει νέο mapping στο πρόγραμμα R, που βελτιώνει ακόμα περισσότερο το χρόνο διαδοχής των σχέσεων. Παράλληλα, επεμβάσεις έχουν γίνει και στην ανασχεδιασμένη εξάτμιση από τιτάνιο, με αποτέλεσμα την αναβαθμισμένη ηχητική απόδοση.

Διαφορετικές είναι και οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση που βελτιώνουν τη σταθερότητα και την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός στις στροφές. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το τιμόνι του νέου GT-R Nismo διαθέτει τώρα καλύτερη «γραμμικότητα και ακρίβεια από ποτέ, απαιτώντας ελάχιστες διορθώσεις σε ταχύτητες έως και 300 χλμ./ώρα». Το «πακέτο» των αναβαθμίσεων συμπληρώνει και το σύστημα πέδησης αγωνιστικών (σχεδόν) προδιαγραφών που έχει επιμεληθεί για μια ακόμα φορά η Brembo και αποτελείται από κεραμικούς δίσκους με διάμετρο 410 και 390 χλστ. εμπρός και πίσω. Επ’ αυτού, η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά πως το σύστημα πέδησης του νέου GT-R Nismo μαζί με τα νέα υλικά τριβής «ανταπεξέρχεται σε θερμοκρασίες έως 1.000 βαθμούς Κελσίου»._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου