top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τα νέο Audi S8 Plus

Μία έκδοση για όσους το «απλό» S8 φαντάζει… λίγο.

Δεν ξέρουμε αν πρόκειται για μια (ακόμα;) υπερβολική κίνηση των Γερμανών, σίγουρα, όμως, το συγκεκριμένο S8 είναι ό,τι πιο γρήγορο μπορείτε να οδηγήσετε σήμερα στην κατηγορία των πολυτελών σεντάν. Σε σχέση με το «απλό», η ουσιαστικότερη διαφορά έγκειται κάτω από το εμπρός καπό, όπου οι μηχανικοί του Ίγκολσταντ «έπαιξαν» με τις ρυθμίσεις του γνωστού 4λιτρου TFSI κινητήρα. Εν προκειμένω, ο V8 «σκαρφαλώνει» στους 605 ίππους (85 επιπλέον σε σχέση με την απλή εκδοχή του) και η ροπή στα 700 Nm, ενώ με λειτουργία overboost, για λίγα δευτερόλεπτα, στα 750 Nm. Και όλα αυτά, χάρη στη διαφορετική χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του και τις κατάλληλες τροποποιήσεις τόσο στις βαλβίδες εξαγωγής όσο και στα χαρακτηριστικά γεωμετρίας του υπερσυμπιεστή.

Με την κίνηση να μεταφέρεται, ασφαλώς, και στους δύο άξονες μέσω ενός 8τάχυτου κιβωτίου (Tiptronic), το νέο S8 Plus σταματά τα χρονόμετρα στην επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,8 δλ., ενώ με το σύστημα που θέτει τον ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας εκτός λειτουργίας, το οποίο πάει… πακέτο με τους κεραμικούς δίσκους και το τροποποιημένο σύστημα εξαγωγής, τίποτε δε φαίνεται να σταματά το γερμανικό αυτό θηρίο έως τα 305 χλμ./ώρα. Ειδικά για την περίσταση, επεμβάσεις έχουν γίνει στη ρύθμιση του κεντρικού διαφορικού, στην αερανάρτηση αλλά και στο σύστημα αίσθησης ούτως ώστε το σύνολο να «ταιριάζει» στα νέα χαρακτηριστικά απόδοσης του 8κύλινδρου κινητήρα.

Από εκεί και πέρα, σχεδιαστικά οι διαφορετικές πινελιές στο S8 Plus εντοπίζονται στα πιο σκούρα φωτιστικά σώματα, στον πίσω διαχύτη αέρα, στη μάσκα καθώς και στα προαιρετικά καλύμματα, κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, των καθρεπτών και του πίσω σπόιλερ.

Και κάτι τελευταία: το νέο S8 Plus δεν προσφέρεται σε έκδοση με μακρύ μεταξόνιο!_Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ