Η Alpine αποκαλύπτει και επίσημα την σκληροπυρηνική Α110S με σημαντικές αναβαθμίσεις σε στήσιμο και κινητήρα, που στόχο έχουν την προσέλκυση ενός ακόμα πιο απαιτητικού κοινού.

Παραμένοντας πιστή στην οδηγοκεντρική της φιλοσοφία, η γαλλική εταιρεία λύνει και επίσημα σήμερα τη σιωπή της αποκαλύπτοντας την έκδοση S της Α110, η οποία φέρει μια σειρά από προσεκτικά… διαλεγμένες αναβαθμίσεις σε σχεδίαση, αρχικά, αλλά πρωτίστως σε αναρτήσεις, φρένα και κινητήρα που στόχο έχουν να διεγείρουν έτι περαιτέρω την οδηγική λίμπιντο όλων όσοι την επιλέξουν. Οπτικά, η Α110S διατηρεί το γνώριμό της σουλούπι, το οποίο είναι διανθισμένο από λεπτομέρειες και πινελιές, όπως οι νέας σχεδίασης ζάντες «GT Race», οι πορτοκαλί δαγκάνες των φρένων, η έξτρα ματ οροφή από carbon που μειώνει το συνολικό βάρος κατά 1,9 κιλά αλλά και οι διακριτικές επιγραφές-ταμπελάκια από carbon στις πίσω κολώνες, ενώ νέο είναι και το χρώμα Gris Tonnerre.

Στην καμπίνα του αυτοκινήτου οι επεμβάσεις είναι ανάλογα επιλεκτικές και διακριτικές, με τη συνολική σχεδίαση να παραμένει φυσικά ως είχε. Εδώ, οι πορτοκαλί ραφές αντικαθιστούν τις μπλε που απαντώνται στις υπόλοιπες εκδόσεις της A110.Η κομψή μαύρη ταπετσαρία Dinamica στην επένδυση της οροφής, τα σκιάδια και τα πάνελ των θυρών έρχονται να υπογραμμίσουν την ξεχωριστή σχεδιαστική προσωπικότητα της νέας έκδοσης. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα σπορ καθίσματα της Sabelt που ζυγίζουν μόλις 13,1 κιλά ανά «κομμάτι». Το τιμόνι είναι επενδεδυμένο με δέρμα, τα πεντάλ και το υποπόδιο από αλουμίνιο, ενώ διάσπαρτα στην καμπίνα είναι πολλά διακοσμητικά φιλέτα από carbon.

Στον τομέα των μηχανικών μερών της νέας Alpine A110S  ξεχωρίζουν τα σκληρότερα κατά 50% ελατήρια της ανάρτησης, ενώ διαφορετική είναι και η ρύθμιση των αμορτισέρ. Την ίδια στιγμή, οι αντιστρεπτικές δοκοί είναι κατά 100% πιο «σφικτές», τα bump stops πιο σκληρά, ενώ μειωμένη κατά 4 χλστ. είναι και η συνολική απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Τα ελαστικά Pilot Sport 4 που σχεδίασε η Michelin ειδικά για την Α110S έχουν πλάτος 225 και 245 χλστ. εμπρός και πίσω, ενώ το «παρών» δίνουν τόσο ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό όσο και οι δίσκοι των 320 χλστ. της Brembo στον εμπρός άξονα.

Την κίνηση στη νέα Α110S εξακολουθεί να προσφέρει ο γνωστός 1.800άρης τούρμπο κινητήρας των Γάλλων, με τη διαφορά ότι η απόδοσή του έχει «ανεβεί», χάρη στη μεγαλύτερη κατά 0,4 bar πίεση του τούρμπο, στους 292 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. Η ροπή του φτάνει τα 320 Nm, τα οποία αποδίδονται σταθερά από τις 2.000 έως και τις 6.400 σ.α.λ. Το γαλλικό διαμάντι συνεργάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag με επτά σχέσεις. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τα μόλις 1.114 κιλά της κατασκευής, εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,4 δλ. και τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα._X.A.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά