Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για τη νέα Pagani Huayra BC Roadster

Αφαιρούμενη οροφή και αναβαθμισμένος στους 800 ίππους κινητήρας για την εκθαμβωτική Pagani Huayra BC Roadster.

Η Pagani Huayra BC Roadster δεν αποτελεί παρά την «ξεσκούφωτη» έκδοση της κλειστής εκδοχής του μοντέλου. Και όπως είναι προφανές, έρχεται για μία ακόμα φορά να αποτίσει φόρο τιμής με την ονομασία της στον Benny Caiola, τον άνθρωπο που αποτέλεσε τον πρώτο πελάτη… λιανικής των τετράτροχων δημιουργιών του Horacio Pagani. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, το θαυμαστό δημιούργημά της έχει βάρος που δεν υπερβαίνει τα 1.250 κιλά, τιμή χαμηλότερη κατά 30 κιλά σε σχέση με την απλή Huayra Roadster. Ως εκ τούτου, διαθέτει κάτω από το εκθαμβωτικό της σώμα πολλά μέρη από carbon, καθώς και τμήματα τα οποία είναι κατασκευασμένα από ένα εξωτικό μίγμα αποτελούμενο από ανθρακονήματα και τιτάνιο, το οποίο, πέραν από ελαφρύτερο, έρχεται να εξασφαλίσει βελτιωμένη αντοχή και ακαμψία.

Pagani Huayra BC Roadster

Όπως ήταν αναμενόμενο, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στον τομέα της αεροδυναμικής. Χαρακτηριστικό είναι εδώ το γεγονός πως στα 280 χλμ./ώρα, η πίσω αεροτομή της νέας Pagani Huayra BC Roadster παράγει μία κάθετα παραγόμενη δύναμη της τάξης των 500 κιλών. Από εκεί και πέρα, η ιταλική εταιρεία έχει τοποθετήσει ακόμα και πτερύγια δίπλα από τους καταλυτικούς μετατροπείς της εξάτμισης για να εκτρέψει τα καυσαέρια πάνω από μερικά από τα στοιχεία του δαπέδου – ακριβώς όπως συμβαίνει με τους διαχύτες των μονοθεσίων της F1.

Pagani Huayra BC Roadster

Η κινητήρια μονάδα της Pagani Huayra BC Roadster είναι η ίδια με εκείνη της απλής Roadster, πλην όμως αρκετά βελτιωμένη σε απόδοση. Έτσι, ο γερμανικής καταγωγής και κατασκευής twin-turbo V12 κινητήρας των 6,0 λίτρων της AMG αποδίδει για την περίσταση 800 ίππους στις 5.900 σ.α.λ. σε συνδυασμό με ροπή της τάξης των 1.050 Nm, τα οποία αποδίδονται σταθερά από τις 2.000 έως 5.600 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά στου πίσω τροχούς με την αρωγή ενός ηλεκτρομηχανικού διαφορικού και ενός αυτόματου-σειριακού κιβωτίου με 7 σχέσεις της XTrac. Από εκεί και πέρα, το σύστημα πέδησης της Pagani Huayra BC Roadster αποτελείται από κεραμικούς δίσκους 398 x36 χλστ. και 380x34 χλστ., εμπρός και πίσω, σε συνδυασμό με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες, που κρύβονται επιμελώς πίσω από τις εντυπωσιακές ζάντες των 20 και 21 ιντσών. Όπως και στις απλές Pagani Huayra, έτσι και εδώ η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδα με ελικοειδή ελατήρια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου