top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα το Νοέμβριο για τη νέα Porsche 911 (992)

Σε λίγες εβδομάδες από τώρα, η Porsche θα αποκαλύψει τη νέα 911. Και εμείς σας μεταφέρουμε τις πρώτες πληροφορίες για το τεχνολογικό – και όχι μόνο – ποιόν του πιο αειθαλούς σπορ κουπέ της σύγχρονης αυτοκίνησης.

Η νέα Porsche 911, αυτή με τον κωδικό 992, βρίσκεται πλέον κυριολεκτικά προ των πυλών. Μπορεί επισήμως η γερμανική εταιρεία να μην έχει ανοίξει τα χαρτιά της αναφορικά με τον ακριβή χρόνο των επίσημων αποκαλυπτηρίων της, εντούτοις κάτι παραπάνω από βέβαιο είναι πως το ντεμπούτο του νέου σπορ κουπέ από το Zuffenhausen θα γίνει στα τέλη Νοεμβρίου, όταν και θα ανοίξουν επίσημα οι πύλες του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου στο Los Angeles των ΗΠΑ. Σε γενικές γραμμές, η συνταγή που για μια ακόμα φορά διέπει μία ακόμα παραλλαγή της 911 είναι η απλή. Και συνάμα γνωστή: εξέλιξη σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς, χωρίς να αλλοιώνεται τα βασικά συστατικά που δεκαετίες τώρα συνθέτουν το μύθο της 911.

Έτσι, η σχεδίαση της νέας 911 (992) θα παραμείνει σχεδόν με απαράλλακτη, με τις όποιες βελτιώσεις-αναβαθμίσεις να έχουν γίνει στο πίσω μέρος. Σε αντιδιαστολή, κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες είναι που κρύβεται η ουσία, αλλά και ο κύριος όγκος των επεμβάσεων-αλλαγών. Πρώτη και καλύτερη είναι η εκτενής χρήση αλουμινίου, ούτως ώστε να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, ενώ… ζουμερές είναι και εκείνες που αφορούν στον 3λιτρο μπόξερ κινητήρα τούρμπο των Γερμανών. Εδώ και με δεδομένα τα όλο και πιο αυστηρά πρότυπα εκπομπών, οι βασικές και ήδη γνωστές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το παρελθόν εντοπίζονται στο διαφορετικό σύστημα εισαγωγής, στον ψεκασμό καυσίμου, στο αναθεωρημένο intercooler και στον υπερσυμπιεστή.

Η έκδοση Carrera S, που θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα και η πρώτη που θα δει τα φως της δημοσιότητας μαζί με την τετρακίνητη 4S, αναμένεται να αποδίδει περί τους 450 ίππους, τιμή ικανή να την… εκτοξεύσει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω από τα 4 δλ. Οι απλές Carrera και Carrrera 4, που θα παρουσιαστούν μέσα στο 2018, αναμένεται να αποδίδουν κοντά στους 385 ίππους. Και οι δύο συν δύο εκδοχές θα είναι διαθέσιμες τόσο με 7τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με το γνωστό PDK, που στην 991-992 θα διαθέτει μία ακόμα σχέση. Δηλαδή, οκτώ. Υβριδικές εκδοχές δεν αναμένονται, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Σε αντιδιαστολή, μέσα σε μια περίοδο 12 με 18 μηνών από το ντεμπούτο του νέου κουπέ, την πρεμιέρα θα κάνουν οι Convertible παραλλαγές του μοντέλου καθώς και η Turbο.

Και η νέα GT3; Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το ντεμπούτο της δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τις αρχές του 2020. Τα κακά(;) νέα για τη νέα 911 GT3 είναι ότι θα απολέσει αυτό που μέχρι σήμερα αποτελεί το σήμερα κατατεθέν της: τον ατμοσφαιρικό 4λιτρο κινητήρας τους. Έτσι, σύμφωνα με τις έως τώρα διαρροές, τη θέση του στο πίσω μέρος του γερμανικού κουπέ αναμένεται να πάρει ένας bi-turbo κινητήρας με έξι ασφαλώς κυλίνδρους που θα προέρχεται από την παλιά-τρέχουσας 911 Turbo των 3,8 λίτρων. Η ισχύς του, παρ’ ότι τίποτα ακόμα δεν είναι επίσημα επιβεβαιωμένο, εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται κοντά στους 520 ίππους._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ