Οι απανταχού petrolheads μπορούν να ονειρεύονται… ξανά.

Στο Παρίσι οι Ιάπωνες παρουσίασαν την πρωτότυπη εκδοχή του νέου Civic Type-R που βασίζεται στη νεότερη και δέκατη κατά σειρά γενιά του ιαπωνικού μοντέλου. Σχεδιαστικά, όπως διαβεβαίωσαν οι ιθύνοντες της Honda, το πρωτότυπο αντανακλά σε μεγάλο βαθμό τη σιλουέτα του μοντέλου παραγωγής. Σε αυτή, σημεία αναφοράς αναμένεται να είναι το πιο φαρδύ… πάτημα της κατασκευής, η διπλή πίσω αεροτομή, η στενότερη εμπρός μάσκα η οποία «χωρίζεται» σε τρία τμήματα και β (σημ. στο πρωτότυπο οι Ιάπωνες επέλεξαν ζάντες διαμέτρου 20 ιντσών και μια τριπλή(!) διάταξη απολήξεων στο σύστημα εξαγωγής).

Οι Ιάπωνες της Honda, χωρίς να αποκαλύπτουν τεχνικές λεπτομέρειες, δεν κρύβουν πως με το νέο Civic Type-R θα επιχειρήσουν να ανακτήσουν από το VW Golf GTi Clubsport S το ρεκόρ γύρου στην κατηγορία των προσθιοκίνητων αυτοκινήτων στην Πράσινη Κόλαση.

Αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Type-R, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα τον Μάρτιο στη Γενεύη και θα κυκλοφορήσει στις επιμέρους αγορές προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς, θα διαθέτει μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, σε αντίθεση με τον ημιάκαμπτο άξονα της τωρινής εκδοχής του.

Εξίσου ευχάριστα φαίνεται πως είναι τα νέα και σε ότι αφορά στον κινητήρα, με τους Ιάπωνες να έχουν ανεβάσει τον πήχη στους 350 ίππους, χωρίς να αυξήσουν τον κυλινδρισμό του υπάρχοντος συνόλου. Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επίσημη επιβεβαίωση αναφορικά με την ακριβή απόδοση του 2λιτρου κινητήρα τούρμπο του νέου Type-R._Χ.Α.