Επικαιρότητα Κόσμος

Seat Tarraco: Νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς

Η Seat συνεχίζει τη διεύρυνση επιλογών για τα μοντέλα της στην αγορά και εν προκειμένω, θα διαθέτει το Tarraco 2.0 TDI, που αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG, σε μια νέα έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Μετά τον εφοδιασμό του Seat Ibiza με κινητήρα 1.5 TSI ισχύος 150 ίππων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, η ισπανική μάρκα ανακοίνωσε πως το μεγάλο της SUV, Seat Tarraco, θα διατίθεται πλέον και με κίνηση στους εμπρός τροχούς, όσον αφορά στην δίλιτρη υπερτροδοτούμενη έκδοση που αποδίδει 150 ίππους και διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων.

Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή - Seat Tarraco 1.5 TSI 150 PS

Με αυτή την έκδοση, η Seat θέλει να προσφέρει ακόμη μια επιλογή στους επίδοξους αγοραστές, είτε αυτό αφορά σε εταιρικούς στόλους (fleet), είτε σε ιδιώτες. Άλλωστε, η ισπανική μάρκα δίνει μεγάλη έμφαση στην παροχή όσο το δυνατόν περισσότερων εκδόσεων των μοντέλων της, ώστε να ανταποκριθεί στο μέγιστο δυνατό αριθμό των “θέλω” που μπορεί να έχει ένας αγοραστής.

Seat Tarraco

Μέχρι στιγμής, ο συνδυασμός του Seat Tarraco στην 4κύλινδρη τούρμπο έκδοση πετρελαίου 2.0 TDI με ισχύ 150 ίππους, περιλάμβανε είτε κίνηση στους εμπρός τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο, είτε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και τετρακίνηση. Έτσι, με την προσθήκη της έκδοσης με κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτόματο DSG, οι Ισπανοί ολοκληρώνουν την “ομπρέλα” επιλογών, που αποκτά όποιος ενδιαφέρεται για το δίλιτρο πετρελαιοκίνητο Tarraco.

Χάρη στην ισχύ των 150 ίππων, η οποία παρέχεται μεταξύ 3.000-4.200 στροφών, καθώς και στη ροπή 360 Nm, απότοκο των δυνατοτήτων του υπερτροφοτούμενου πετρελαιοκινητήρα, το Seat Tarraco 2.0 TDI μπορεί να εξυπηρετήσει διαφορετικά προφίλ αγοραστών, είτε αυτοί επιδιώκουν ένα απλό ταξίδι, είτε να “διασκεδάσουν” λίγο περισσότερο, ενώ φυσικά η απόσταση από το έδαφος επιτρέπει και την κίνηση εκτός δρόμου. Παράλληλα, η ενσωμάτωση του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων, προσφέρει ταχύτερες και πιο άνετες αλλαγές, συνεισφέροντας έτσι στη μεγαλύτερη άνεση και την καλύτερη δυναμική συμπεριφορά πίσω από το τιμόνι.

Seat Tarraco

Σύμφωνα με τα δεδομένα που δημοσίευσε η Seat, το Tarraco 2.0 TDI 150ps DSG με κίνηση εμπρός, θα παρουσιάζει κατανάλωση 5,4-6 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπή ρύπων 140-157 γραμμάρια CO2/χλμ., πάντοτε με βάση το πρωτόκολλο WLTP, το οποίο θα ισχύει για κάθε αυτοκίνητο από το 2021. Επιπλέον, το μεγάλο SUV της Seat θα προσφέρεται σε 5θέσια ή 7θέσια εκδοχή, ενώ από πλευράς εξοπλισμού θα διατίθεται στις γνωστές εκδόσεις Style, Xcellence και FR.

Υπενθυμίζουμε, πως το Seat Tarraco σχεδιάζεται και εξελίσσεται στο στρατηγείο της Seat, που βρίσκεται στο Martorell της Βαρκελώνης και παράγεται, σε ένα από τα κεντρικά του Volkswagen Group, στο Wolfsburg της Γερμανίας. Όπως έκανε γνωστό η Seat, μετά το λανσάρισμα της έκδοσης του Tarraco 2.0 TDI 150ps DSG με κίνηση στους εμπρός τροχούς, θα ακολουθήσει και μια υβριδική plug-in πρόταση για το μεγάλο ισπανικό SUV, στις αρχές του 2021.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου