Επικαιρότητα Κόσμος

Σχεδόν 2,2 εκατ. αυτοκίνητα δεν παρήχθησαν στην Ευρώπη εξαιτίας του νέου κορονοϊού

Η πανδημία του νέου κορονοϊού επηρέασε σημαντικά την παραγωγή αυτοκινήτων της γηραιάς ηπείρου με τις απώλειες σε απόλυτα νούμερα να αγγίζουν τα 2,2 εκατ. οχήματα.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η διαβόητη πανδημία του νέου κορονοϊoύ επηρέασε σημαντικά τη βιομηχανική παραγωγή της γηραιάς ηπείρου. Πολλώ δε μάλλον, τον πάντοτε νευραλγικό κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο οποίος, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που συγκέντρωσε ο ACEA σε συνεργασία με πολλούς ευρωπαϊκούς φορείς, κατέβασε τα ρολά του κατά μέσο όρο για 28 εργάσιμες ημέρες τους τελευταίους δύο μήνες.

Από τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από όλες τις χώρες της ΕΕ, καθώς βέβαια και από τους ίδιους τους κατασκευαστές οχημάτων, τα αυτοκίνητα που δεν κατασκευάστηκαν κατά τη διάρκεια του αναγκαστικού lock-down έφτασαν στην Ευρώπη τα 2.195.430. Σε απόλυτα νούμερα, το ισχυρότερο πλήγμα δέχτηκε ο μεγαλύτερος Ευρωπαίος κατασκευαστής οχημάτων της γηραιά ηπείρου (λέγε με Γερμανία), με τις απώλειες να φτάνουν για την περίσταση τις 602.973 μονάδες.

Την ώρα που οι αντίστοιχες στην Ισπανία ξεπερνούσαν τα 410.000 οχήματα, η Γαλλία είδε να «χάνει» πάνω από 255.000 νέα αυτοκίνητα, η Μ. Βρετανία περί τα 190.000, η Τσεχία κάτι λιγότερο από 145.000, ενώ η Ιταλία περίπου 122.000 αυτοκίνητα (σ.σ.: ας μην ξεχνάμε πως ο κύριος παραγωγικός «ιστός» της FCA βρίσκεται εκτός των συνόρων της γειτονικής μας χώρας).

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ACEA, ο αριθμός των «χαμένων» αυτοκινήτων θα συνεχίσει να αυξάνεται έτι περαιτέρω την προσεχή περίοδο, καθώς όλοι οι κατασκευαστές βάζουν σταδιακά και με μειωμένο σε σχέση με το παρελθόν ρυθμό ξανά μπροστά τις μηχανές τους.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου