Επικαιρότητα Κόσμος

Στο φως οι πρώτες τεχνικές περγαμηνές του Chaos - του ελληνικού hypercar των 3.000 ίππων

Η Spyros Panopoulos Automotive έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του Chaos, του ελληνικού hypercar των 3.000 ίππων.

Το πολυσυζητημένο Chaos - με άλλα λόγια, το «εξωφρενικό» και ελληνικό hypercar της Spyros Panopoulos Automotive - το οποίο γνωρίσαμε εν μέρει στα τέλη Φεβρουαρίου (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ) και αναμένεται να παρουσιαστεί με πάσα επισημότητα τον προσεχή Μάρτιο στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα είναι διαθέσιμο, σε περιορισμένο πάντα αριθμό αντιτύπων, σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 2.000 ή 3.000 ίππους, όπως επισήμως ανακοίνωσε πρόσφατα ο δημιουργός του, Σπύρος Πανόπουλος, μέσω σχετικής αναφοράς τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο και στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας του.

Chaos

Σύμφωνα με αυτές, το Chaos θα έχει αναλογία κιλών ανά ίππο 1:2 (κάτι που σημαίνει πως το συνολικό βάρος του αμαξώματος θα κυμαίνεται κοντά στους 1,5 τόνους) αναπτύσσοντας κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες δυνάμεις κατά τη διαδικασία της επιτάχυνσης που θα φτάνουν έως και τα 3G. Το Chaos θα τροφοδοτείται από έναν V10 κινητήρα με χωρητικότητα 3.988 κ.εκ. με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και σχέση συμπίεσης 12,3:1. O twin-turbo κινητήρας θα διαθέτει ξηρό κάρτερ, 10 μπεκ άμεσου ψεκασμού και 10 έμμεσου και συνολικά 40 βαλβίδες. Οι εκκεντροφόροι του θα είναι κατασκευασμένοι από τιτάνιο, με τον στροφαλοφόρο, ο οποίος θα είναι ψηφιακά εκτυπωμένος, να είναι κατασκευασμένος από το ίδιο ακριβώς υλικό. Στην πρώτη από τις δύο διαθέσιμες εκδόσεις η μέγιστη ισχύ του εν λόγω συνόλου θα είναι 2.000 ίπποι και το «κόκκινο» στις 11.000 σ.α.λ., ενώ στην ισχυρότερη των 3.000 ίππων στις 12.000 σ.α.λ. Στην πιο αδύναμη έκδοση τόσο τα πιστόνια όσο και οι μπιέλες θα είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο, ενώ στην πιο δυνατή τα πιστόνια από κεραμικό υλικό και μπιέλες από carbon.

Chaos

Όπως αποκαλύπτουν και οι πρώτες teaser φωτογραφίες, στο πίσω μέρος του Chaos θα δεσπόζουν οι τετραπλές απολήξεις του κινητήρα, οι οποίες θα κοσμούνται από το logo της εταιρείας και είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο. Από εκεί και πέρα, η κίνηση θα μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, σε αναλογία 35/65, με την αρωγή ενός αυτόματου κιβωτίου με 8 σχέσεις. Το δε μονοκόκ πλαίσιο του Chaos θα είναι κατασκευασμένο από το υλικό Zylon, ενώ το «παρών» θα δίνουν και άλλα εξωτικά (και ελαφριά) υλικό, όπως τα ανθρακονήματα, το μαγνήσιο και το τιτάνιο.

Chaos

Ψηφιακά εκτυπωμένες θα είναι και οι ζάντες τιτανίου του αποκλειστικά 2θέσιου hypercar της Spyros Panopoulos Automotive, οι οποίοι θα έχουν διάμετρο 21 και 23 ίντσες και πλάτος 9 και 13 ίντσες, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το σύστημα πέδησης θα αποτελείται φυσικά από κεραμικούς δίσκους με διάμετρο 428 και 416 χλστ. εμπρός και πίσω, ενώ οι 3D-printed δαγκάνες που θα τους συνοδεύουν θα είναι κατασκευασμένες από μαγνήσιο. Η δε ανάρτηση θα είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς αποτελούμενη από μία διάταξη με διπλά ψαλίδια.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου