top icon
Κόσμος

To Citroen Ami τώρα και σε επαγγελματική έκδοση My Ami Cargo

Αστικές μετακινήσεις για last-mile διανομές για την έκδοση Μy Ami Cargo του «μικρού» γαλλικού EV της Citroen.

Η οικογένεια του νέου Citroen Ami διευρύνεται με την άφιξη της έκδοσης My Ami Cargo, μιας καινοτόμου και αμιγώς ηλεκτροκίνητης παραλλαγής του… χαριτωμένου τετρατρόχου των Γάλλων η οποία έχει σχεδιαστεί προκειμένου να ικανοποιεί τις ανάγκες των σύγχρονων επαγγελματιών για την παράδοση αγαθών και εμπορευμάτων σε μικρές αποστάσεις σε αστικό περιβάλλον ή από πόλη σε πόλη.

«Το My Ami Cargo είναι κατάλληλο για αστικές υπηρεσίες, οι οποίες έχουν πολλαπλασιαστεί, ιδίως με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και της παράδοσης φαγητού στο σπίτι. Είναι επίσης μια χρήσιμη πρόταση για τοπικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών (υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι και κλειδαράδες) καθώς και για αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες. Το My Ami Cargo προορίζεται επίσης για βιομηχανικούς χώρους, στους οποίους πολλοί υπάλληλοι πραγματοποιούν πολλαπλές διαδρομές από τη μία εγκατάσταση στην άλλη για να παραδώσουν έγγραφα, εργαλεία, ελαφύ εξοπλισμό κ.λπ., για υποδομές αναψυχής και τουρισμού, όπως κατασκηνώσεις κ.α.», αναφέρει χαρακτηριστικά στις επίσημες ανακοινώσεις της η Citroen.

Το Citroen Μy Ami Cargo παραμένει εξαιρετικά συμπαγές διαστάσεις με το μήκος του να φτάνει τα 2,41 μ., το πλάτος τα 1,39 μ. και το ύψος τα 1,52 μ. Η κύρια διαφοροποίηση σε σχέση με το συμβατικό Ami είναι η αφαίρεση του καθίσματος του συνοδηγού, το οποίο έχει αντικατασταθεί από μια μονάδα πολυπροπυλενίου που μπορεί να χωρέσει αντικείμενα ή εργαλεία με χωρητικότητα έως 260 λίτρα και συνολικό ωφέλιμο φορτίο 140 κιλών. Σε συνδυασμό με τον εσωτερικό χώρο αποθήκευσης που υπάρχει στο όχημα, το νέο Citroen My Ami Cargo είναι σε θέση να προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίων με χωρητικότητα 400 λίτρων.

Το όλο «πακέτο» περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα κάθετο διαχωριστικό ανάμεσα στο οδηγό και τον παράπλευρο χώρο φόρτωσης και ένα ειδικά σχεδιασμένο ράφι, το οποίο μπορεί να «σηκώσει» αντικείμενα με βάρος έως 40 κιλά και έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί είτε ως μονάδα αποθήκευσης είτε ως κινητό γραφείο.

Το εν λόγω ράφι διαθέτει επίσης μια ειδική διαμόρφωση που μπορεί να συγκρατήσει έγραφα μεγέθους Α4, ενώ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο καθώς μπορεί να μετακινηθεί προς τον οδηγό, για καλύτερη πρόσβαση, ή να πάρει κλίση προς την πόρτα του συνοδηγού, εάν απαιτείται – το ράφι μπορεί επίσης να αφαιρεθεί εντελώς, για να μεγιστοποιηθεί ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος.

Οι έξυπνες λύσεις στο νέο Citroen My Ami Cargo δεν σταματούν εδώ. Το δάπεδο του χώρου φόρτωσης μπορεί να ανυψωθεί και να σταθεροποιηθεί σε κάθετη θέση ή να κατεβεί χαμηλότερα, σε οριζόντια διάταξη, ώστε να έρθει στο ίδιο επίπεδο με εκείνο του δαπέδου του οχήματος. Αυτή η τελευταία θέση επιτρέπει στο χρήστη να μεταφέρει μεγαλύτερα αντικείμενα με μέγιστο μήκος 1,20 μ.

Το νέο Citroen My Ami Cargo έχει κύκλο στροφής μόλις 7,2 μ. και εφοδιάζεται με την ίδια μπαταρία με το απλό Αmi χωρητικότητας 5,5 kWh, η οποία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 6 kW – κάτι περισσότερο δηλαδή από 8 ίππους.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς της έκδοσης, ο συσσωρευτής ενέργειας φορτίζεται πλήρως μέσω μιας κοινής οικιακής πρίζας σε 3 περίπου ώρες εξασφαλίζοντας μια αυτονομία της τάξης των 75 χλμ.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι το νέο Citroen My Ami Cargo θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στη Γαλλία από τον προσεχή Ιούνιο σε τιμή που ξεκινά από τα 6.490 ευρώ – σε αυτή περιλαμβάνεται η «τοπική» επιδότηση ύψους 900 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ