Η νέα εταιρεία των Volvo και Geely θα εξελίξει κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς και υβριδικούς, οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν από τις ίδιες αλλά και από τις ομόσταβλες Lotus, Proton και Lynk & Co.

Στην επίσημη ανακοίνωση που εξεδόθη οι δύο εταιρείες δηλώνουν ρητά την πρόθεσή τους να «συστεγάσουν» τα τμήματα εξέλιξης κινητήρων εσωτερικής καύσης που ήδη διαθέτουν με στόχο η κοινή εταιρεία που θα προκύψει να ασχοληθεί με την εξέλιξη της επόμενης γενιάς κινητήριων μονάδων, στις οποίες θα περιλαμβάνονται και υβριδικές.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo, Hakan Samuelsson, ξεκαθάρισε ότι η κίνηση αυτή βοηθά περαιτέρω την επιτάχυνση των διαδικασιών στο εσωτερικό της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας ώστε τα αυτοκίνητα που θα κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια να αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρείας μέχρι το 2025.

Την ίδια στιγμή, η δημιουργία της νέας εταιρείας ανάμεσα στη Volvo και τη «μαμά» Geely θα παρέχει πρόσβαση στους Σουηδούς στους κινητήρες που αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το άλλο 50% των πωλήσεων της εταιρείας στα μέσα της δεκαετίας του 2020.

«Επειδή τα μισά από τα αυτοκίνητά μας θα είναι υβριδικά [μέχρι το 2025], εξασφαλίζουμε τους απαραίτητους πόρους για την περαιτέρω ανάπτυξή τους», δήλωσε ο Hakan Samuelsson.

Volvo

Η Volvo πούλησε περισσότερα από 640.000 οχήματα παγκοσμίως πέρσι και έχει ως στόχο να αυξήσει τον όγκο αυτό σε 800.000 μονάδες έως το 2020.

Με τις πωλήσεις της Volvo το 2018, η Geely, στην οποία ανήκουν επίσης ο κατασκευαστής ταξί LEVC και η Μαλαισιανή αυτοκινητοβιομηχανία Proton, είχε παγκόσμιο όγκο πωλήσεων 2 εκατομμυρίων οχημάτων.

«Ο όγκος πωλήσεων θα συνεχίσει να αυξάνεται στο μέλλον», προέβλεψε ο CEO της Volvo.

Η νέα επιχείρηση αναμένεται να αποτελείται από περίπου 3.000 εργαζόμενους από τη Volvo Cars και περίπου 5.000 από την Geely.

Η δημιουργία της κοινής εταιρείας ανάμεσα στις δύο πλευρές δεν θα επιφέρει μειώσεις προσωπικού στις Volvo και Geely, διαβεβαίωσε ο Διευθύνον Σύμβουλος της σουηδικής εταιρείας.

«Έχουμε ένα πλεονέκτημα κάνοντας αυτή τη θεμελιώδη αναδιάρθρωση από πολύ νωρίς καθώς η αγορά των κινητήρων εσωτερικής καύσης δεν θα αυξηθεί στο μέλλον. Έτσι, κάνουμε το σωστό πράγμα με τη συνέργεια αυτή προκειμένου να αντιμετωπίσουμε μια αγορά που συρρικνώνεται»._Χ.Α.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά