Ένα πολύ σημαντικό τμήμα του προγράμματος εξέλιξης του ηλεκτρικού πρωτοτύπου I.D. R της VW, με το οποίο ο Romain Dumas συνέτριψε το ρεκόρ στο φετινό Pikes Peak, πραγματοποιήθηκε στο «σώμα» ενός Golf GTI TCR.

Έξι μήνες και περισσότερα από 4.000 χλμ. εξαντλητικών δοκιμών -τα περισσότερα από τα οποία έγιναν με την αρωγή ενός μεταποιημένου VW Golf GTI TCR- χρειάστηκαν προκειμένου η γερμανική εταιρεία να έχει… ετοιμοπόλεμο το ηλεκτρικό της πρωτότυπο I.D. R με το οποίο ο Romain Dumas συνέτριψε πριν λίγες εβδομάδες το ρεκόρ στα 19,99 χλμ. της θρυλικής ανάβασης του Pikes Peak «γράφοντας» χρόνο 7:57.148.

Με το «project I.D. R Pikes Peak» να παίρνει το πράσινο φως από τα υψηλόβαθμα στελέχη του Wolfsburg το Σεπτέμβριο του 2017, το πρώτο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της VW Motorsport άρχισε να διαμορφώνεται μέσα από τις οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών του τμήματος ανάπτυξης του αγωνιστικού παρακλαδιού της γερμανικής φίρμας. Προκειμένου να αξιοποιηθεί ο διαθέσιμος χρόνος μέχρι την κατασκευή του, οι τεχνικοί της VW Motorsport πήραν ένα «συμβατικό» Golf GTI TCR ενσωματώνοντας στο «σώμα» του ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης με διπλό κινητήρα ρεύματος με ισχύ κοντά τα 400 kW (544 PS).

«Χρησιμοποιήσαμε αυτό το αυτοκίνητο για περίπου 15 ημέρες τον Ιανουάριο του 2018 για να συγκεντρώσουμε δεδομένα στο χώρο δοκιμών της VW στο Ehra-Lessien. Αυτό αποτέλεσε για εμάς μεγάλη βοήθεια», δηλώνουν οι ιθύνοντες της VW Motorsport, οι οποίοι συνεργάστηκαν στενά με τους συναδέλφους τους του τμήματος R&D της VW.

Παράλληλα με τον Romain Dumas, ο οδηγός εξέλιξης της VW, Dieter Depping, «έγραψε» πολλά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού πρωτοτύπου στο Ehra-Lessien.

«Όλα σε αυτή τη φάση έγιναν για να δούμε τα βασικά στοιχεία. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ήταν ένα νέο πεδίο δραστηριότητας για τη VW Motorsport. Έπρεπε να καταλάβουμε πώς τα επιμέρους εξαρτήματα συνεργάζονται σ’ ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο και ποια είναι η ιδανική διαμόρφωση», δηλώνει ο Dieter Depping.

Διαβάστε επίσης: Dieter Depping, ο άνθρωπος πίσω από τις επιτυχίες της VW Motorsport

Στις 22 Απριλίου το I.D. R Peak πάτησε για πρώτη φορά τους τροχούς του στην πίστα, λίγο έξω από την πόλη της Alès στη Ν. Γαλλία. Οι μηχανικοί χρειάστηκε να δοκιμάσουν εκεί διαφορετικά «σενάρια ρύθμισης» για την ανάρτηση και τα αεροδυναμικά βοηθήματα.

«Μετά το ντεμπούτο του, δοκιμάσαμε εκεί το πρωτότυπο για τέσσερις ημέρες», δηλώνουν οι ιθύνοντες της VW Motorsport.

Στα τέλη Μαΐου, πάνω από 30 μηχανικοί της VW Motorsport μετέφεραν εξοπλισμό και… μπαγκάζια για τέσσερις περίπου εβδομάδες στις ΗΠΑ, και συγκεκριμένα στο Κολοράντο, στη «βάση» της διάσημης αμερικανικής ανάβασης. Εκεί, με άλλα λόγια, όπου η VW είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το I.D. R σε πραγματικές συνθήκες αγώνα, για μόλις τρεις μέρες και μόνο μεταξύ των ωρών 05:30-08.30.

Η συνέχεια δια χειρός Roamain Dumas είναι πλέον γνωστή σε όλους…._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά