24 Ιουν 2018

Romain Dumas και VW συντρίβουν το ρεκόρ στο Pikes Peak με χρόνο 7:57.148

Ο Γάλλος Romain Dumas έσπασε πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού VW I.D. R το απόλυτο ρεκόρ που κατείχε από το 2013 ο Sebastien Loeb με το Peugeot 208 T16 σταματώντας το χρονόμετρο στη φετινή ανάβαση του Pikes Peak σε χρόνο κάτω των 8 λεπτών.

Romain Dumas - VW I.D. R

Μπορεί η επίσημη ανακοίνωση των χρόνων της 96ης διοργάνωσης του Pikes Peak International Hill Climb να πραγματοποιείται αύριο Δευτέρα, εντούτοις η κατάρριψη του απόλυτου χρόνου στη διάσημη αμερικανική ανάβαση των 20 χλμ. δια χειρός Romain Dumas είναι ήδη γεγονός. Ο 40χρονος Γάλλος, τρεις φορές νικητής του αγώνα (2014, 2016 και 2017), κατάφερε πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού VW I.D. R να σταματήσει το χρονόμετρο στο καθ’ όλα εντυπωσιακό 7:57.148 βελτιώνοντας κατά 15 και πλέον σχεδόν δλ. την απόλυτη επίδοση στο «Race to the Clouds» που είχε σημειώσει ο Sebastien Loen το 2013 πίσω από το τιμόνι του Peugeot 208 T16.

Μάλιστα, η επίδοση αυτή είναι κατά 1 λεπτό καλύτερη σε σχέση με το απόλυτο ρεκόρ στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (8:57.118) που σημειώθηκε το 2016 από τον Rhys Millen πίσω από το τιμόνι του eO PP100.

Διαβάστε επίσης: Η VW ανακατασκεύασε το δικινητήριο Golf II GTI με το οποίο έτρεξε στο Pikes Peak το 2017

Το VW I.D. R, που πλέον είναι το ταχύτερο τετράτροχο ανεξαρτήτως κατηγορίας στο Pikes Peak είναι, ως γνωστόν, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο, το οποίο η γερμανική εταιρεία κατασκεύασε αποκλειστικά για τον συγκεκριμένο αγώνα. Η ισχύς των μονάδων κίνησης ανέρχεται συνολικά στους 680 ίππους και η ροπή στα 650 Nm. Αν τα νούμερα αυτά δεν σας εντυπωσιάζουν, σημειώστε πως το συνολικό βάρος της κατασκευής δεν υπερβαίνει τα μόλις 1.100 κιλά εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,25 δλ., επίδοση καλύτερη και από εκείνη των μονοθεσίων της F1.

Διαβάστε επίσης: Η αεροδυναμική του VW I.D. R

Αξίζει να σημειωθεί πως το Ι.D. R διαθέτει μπαταρίες ιόντων λιθίου 43 kWh που έχει κατασκευάσει η ίδια η VW, με το 20% της ενέργειας που μπορούν να αποθηκευτούν σε αυτή κατά τη διάρκεια του αγώνα να προέρχεται από το προηγμένο σύστημα ανάκτησης με το οποίο συνοδεύεται η διάταξη των κινητήριων μονάδων του._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
  • Romain Dumas - VW I.D. R
Ετικέτες: