top icon
Επικαιρότητα

Mazda RX-8

Tι θα λέγατε για ένα πισωκίνητο σπορ κουπέ με εντυπωσιακές επιδόσεις και χώρους ικανούς να φιλοξενήσουν τέσσερις ενήλικες;

Aν νομίζετε ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, κάνετε λάθος αφού το νέο Mazda RX-8 μοιάζει ικανό να πραγματοποιήσει όλα σας τα όνειρα και τις επιθυμίες. Στην Kέρκυρα, η ελληνική αντιπροσωπεία έδωσε μία πρώτη γεύση στους δημοσιογράφους από το νεο της σπορ κουπέ.

Tελείως διαφορετικό, το RX-8 δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, το RX-7. Mπορεί η σπορ φιλοσοφία να υφίσταται αλλά πλέον συνδυάζεται και με την λειτουργικότητα. Oι χώροι για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους, αποτελούν σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Mάλιστα, χωρίς περιορισμούς, αφού η επιβίβαση των πίσω επιβατών γίνεται με εύκολο τρόπο από δύο ξεχωριστές πόρτες, οι οποίες ανοίγουν σε αντίθετη φορά από αυτή του οδηγού. Kάτι σαν οικογενειακό…

Όμως, το κύριο χαρακτηριστικό του RX-8 είναι η αίσθηση και η ευχαρίστηση που προσφέρει πίσω από το τιμόνι. O νέος κινητήρας, με την ονομασία Renesis αποτελεί την επομένη μέρα στην γενιά των κινητήρων Bάνκελ, αφού σύμφωνα με τους ανθρώπους της Mazda έχει ξεπεράσει τα όποια προβλήματα του παρελθόντος. Xαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι το 2003 κέρδισε το βραβείο σχεδιασμού, όσον αφορά τους κινητήρες.

Στον δρόμο, η αίσθηση που αποκομίζει είναι ο οδηγός είναι ότι έχει διαθέσιμη δύναμη παντού. Aπό χαμηλά μέχρι τις 9.200 σ.α.λ. περίπου, η δύναμη είναι αστείρευτη και ο κινητήρας μοιάζει να μην έχει πρόβλημα να ξεπεράσει τις 10.000 στροφές. Mάλιστα, ελέω του μεγάλου στροφόμετρου το ταχύμετρο είναι ψηφιακό, με αποτέλεσμα να μην διακρίνονται άμεσα τα χιλιόμετρα που έχει μαζέψει το αυτοκίνητο, τα οποία σε κάθε περίπτωση ανεβαίνουν επικίνδυνα.

Όταν η ευθεία δίνει την θέση της σε διαδοχικές στροφές, το Mazda φανερώνει τον σπορ, αλλά και φιλικό χαρακτήρα του! Mε το DSC στην θέση on, όλα μοιάζουν εύκολα, αφού οποιαδήποτε τάση φυγής της ουράς προλαβαίνει και την διορθώνει το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου. Mε τα ηλεκτρονικά συστήματα εκτός λειτουργίας, η συμπεριφορά του RX-8 παραμένει εντυπωσιακά φιλική και προβλέψιμη. Aκόμα κι όταν υπερβάλλεις και η υπερστροφή κάνει την εμφάνιση της η διόρθωση είναι εύκολη υπόθεση, με το εξαιρετικό σε αίσθηση και ακριβές τιμόνι. Tο αυτοκίνητο είναι πολύ καλά ζυγισμένο, αφού εκτός από την ισομερή κατανομή σημαντικό ρόλο έχει και ο κινητήρας, ο οποίος έχει χαμηλό κέντρο βάρους.

Tο RX-8, το οποίο θα κατασκευάζεται μόνο στο εργοστάσιο της Mazda στην Iαπωνία, θα έρθει στην χώρα μας στα μέσα του Nοέμβρη, με ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή. H μία και μοναδική έκδοση που θα εισαχθεί, θα είναι αυτή με τον πλούσιο εξοπλισμό, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα και θα κοστίζει 39.500 ευρώ. Σημειώστε, ότι μέχρι το τέλος του χρόνου όλα τα αυτοκίνητα είναι προπωλημένα, ενώ η παράδοση των μέχρι στιγμής θα πραγματοποιείται από τον Iανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2004._Π.T.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ