top icon
Επικαιρότητα

Νέο Ford Maverick

Έφτασε η ώρα της ανανέωσης και για το Maverick που με μικρές επεμβάσεις και κυρίως με την εφαρμογή νέων τεχνικών λύσεων επανατοποθετείται στην κατηγορία των SUV

Έφτασε η ώρα της ανανέωσης και για το Ford Maverick που με μικρές επεμβάσεις τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, αλλά -κυρίως- με την εφαρμογή νέων τεχνικών λύσεων, επανατοποθετείται στη «δύσκολη» κατηγορία των SUV. Tα σημαντικότερα νέα προέρχονται από τον τομέα των κινητήρων και συγκεκριμένα αυτού της βασικής έκδοσης. O 2λιτρος κινητήρας παραχωρεί πλέον τη θέση του σε ένα σύνολο 2,3 λίτρων Duratec που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και αποδίδει 150 ίππους/5.700 σ.α.λ. με τη μέγιστη τιμή ροπής να φτάνει τα 20,3 χλγμ./4.000 σ.α.λ. Tην κίνηση του νέου Maverick υπό φυσιολογικές συνθήκες αναλαμβάνουν οι εμπρόσθιοι τροχοί, ενώ όταν κριθεί απαραίτητο η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς σε ποσοστό που μπορεί να φτάσει και το 50:50, από ένα νέο, αυτόματο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο
σύστημα 4×4 που καταργεί το διακόπτη κλειδώματος του διαφορικού που είχε το προηγούμενο μοντέλο.

Στη μεγαλύτερη έκδοση, με τον κινητήρα των 3.0 λίτρων, η ιπποδύναμη έχει
φτάσει τους 203 ίππους χάρη σε κάποιες νέες ρυθμίσεις στον κινητήρα, ενώ ο
επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι πλέον τοποθετημένος στο κέντρο εμπρός από το χειρόφρενο και όχι πίσω από το τιμόνι. Σε ό,τι αφορά στις επιμέρους αλλαγές, η ρεζέρβα είναι πλέον τοποθετημένη κάτω από το χώρο των αποσκευών, απελευθερώνοντας επιπλέον χώρο, ενώ νέοι είναι οι προφυλακτήρες, η μάσκα και τα φώτα που καλύπτονται από διαυγή
κρύσταλλα._Ε.Ξ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ