top icon
Επικαιρότητα

Nέο ρεκόρ πωλήσεων για την Audi

Το 2014 η Audi AG παρέδωσε περίπου 1.741.100 αυτοκίνητα σε πελάτες, 10,5% περισσότερο από ότι το 2013.

Η εταιρεία κατόρθωσε επιταχύνοντας το ρυθμό της να αυξήσει τους πελάτες της κατά 165.600, η δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση όγκου πωλήσεων στην ιστορία της. Τα SUV μοντέλα της μάρκας +15,8%) καθώς και η διάθεση όλων των εκδόσεων του Α3 που ήταν διαθέσιμα σε όλο τον κόσμο, για πρώτη φορά το 2014 (+53,2%), συνέβαλαν κατά κύριο λόγο στην μεγάλη αύξηση των συνολικών πωλήσεων. Το Δεκέμβριο, η Audi συνέχισε να εμφανίζει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης κι έκλεισε το χρόνο με πωλήσεις έως 14,7% περισσότερο και περίπου 150.000 μονάδες για το συγκεκριμένο μήνα. Συνολικά, η Audi κατέλαβε την πρώτη θέση σε 50 χώρες το 2014, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο, οι παραδόσεις της εταιρείας αυξήθηκαν πάνω από 100.000 μονάδες για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Σε σύγκριση με τις πωλήσεις των 949.729 μονάδων το 2009, σχεδόν 800.000 περισσότεροι πελάτες επέλεξαν το 2014 τη μάρκα με σήμα τους τέσσερις κύκλους.

 

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι παραδόσεις υπερδιπλασιάστηκαν κατά την ίδια χρονική περίοδο, από 82.716 αυτοκίνητα το 2009 σε 182.011. Το 2014, η Audi πέτυχε αύξηση 15,2% στις ΗΠΑ. Με 19.238 παραδόσεις, ο Δεκέμβριος ήταν ο ισχυρότερος μήνας πωλήσεων από ποτέ για την Audi Αμερικής. Το Q5 έπαιξε σημαντικό ρόλο σε αυτό, αφού τείνει να είναι το καλύτερο σε πωλήσεις μοντέλο για πρώτη φορά στις Η.Π.Α. με 42.420 μονάδες (+5,1%). Το Q7 είχε σημαντική πρόοδο στις πωλήσεις για ένατη χρονιά με αύξηση 15,9%. Στη μικρομεσαία κατηγορία, οι πωλήσεις του Q3 αυξήθηκαν το φθινόπωρο ενώ το A3 Sport Sedan γιόρτασε την επιτυχημένη πρεμιέρα του στις αμερικάνικες αντιπροσωπείες την άνοιξη. Ο διπλασιασμός των πωλήσεων στον Καναδά (+19,5%) και το Μεξικό (+10,5%) επίσης συνέβαλαν στην επιτυχημένη χρονιά της Audi στη Βόρεια Αμερική. Παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς σε διάφορες χώρες, οι πωλήσεις στη Νότια Αμερική αυξήθηκαν επίσης σημαντικά για την AUDI AG στη Βραζιλία (+89,9% και 12.350 αυτοκίνητα). Η ζήτηση στη χώρα αυτή αυξήθηκε γρηγορότερα από τα αναμενόμενα, με αποτέλεσμα την εξάντληση των αυτοκινήτων στο τέλος του έτους.

 

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της Audi αυξήθηκαν 4,2% το 2014 με 762.900 αυτοκίνητα -ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων για την premium μάρκα. Μόνο στη Δυτική Ευρώπη το σύνολο της αγοράς συνέχισε να υστερεί σε σχέση με το προ κρίσης επίπεδο του 2007, κατά περίπου 1/5, αφού οι πωλήσεις το 2014 ξεπέρασαν εκείνες του 2007 κατά περίπου 8%. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η Audi κατέγραψε μια ισχυρή αύξηση στις πωλήσεις της +11,8% φτάνοντας τις 158.829 μονάδες για πρώτη φορά, έναντι 150.000 το 2013. Οι πωλήσεις της μάρκας ήταν περισσότερες από τον προηγούμενο χρόνο και είχαν σημαντική αύξηση στην Ισπανία (+9,4% με 38.277 αυτοκίνητα), στη Γερμανία (+2,2% με 255.582 αυτοκίνητα) και στην Ιταλία (+4,3% με 49.022 αυτοκίνητα). Στο συνεχιζόμενο ασταθές οικονομικό περιβάλλον της Γαλλίας, η Audi έφτασε στο επίπεδο του προηγούμενου έτους (+0,4% με 57.214 αυτοκίνητα). Σε κάθε μία από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Δυτικής Ευρώπης, η Audi πέτυχε τις υψηλότερες πωλήσεις στην premium κατηγορία των επιβατικών αυτοκινήτων.

Μεταξύ των μεγάλων ασιατικών αγορών, η Νότια Κορέα ανέφερε την υψηλότερη ανάπτυξη για την Audi το έτος που μόλις έληξε, (38% με 27.647 πελάτες). Χάρη στην μεγάλη ζήτηση των μοντέλων της μάρκας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν πάνω από τέσσερις φορές κατά την τελευταία πενταετία. Παρά την μικρή δυναμική της αγοράς, η Ιαπωνία (+9,1% με 31.356 αυτοκίνητα) και η Ινδία (+8,5% με 10.851 αυτοκίνητα) η Audi είχε θετικά αποτελέσματα και το 2014. Επίσης, συνέχισε την ανάπτυξή της στην Κίνα, με αύξηση των πωλήσεων κατά 17,7% και 578.932 αυτοκίνητα το 2014. Έτσι, έγινε η πρώτη premium αυτοκινητοβιομηχανία που πούλησε πάνω από μισό εκατομμύριο μονάδες στην Κίνα μέσα σε ένα μόνο χρόνο. Μόνο το Δεκέμβριο, η Audi παρέδωσε 62.576 αυτοκίνητα στους Κινέζους πελάτες της και κατέγραψε τις υψηλότερες μηνιαίες συνολικές πωλήσεις στην ιστορία της. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η πλήρης γκάμα του Α3 και ειδικά το A3 Sport Sedan που λανσαρίστηκε το φθινόπωρο ενώ μόνο το Q3 είχε αύξηση +103%.

 

Σε παγκόσμιο επίπεδο υπήρξε αύξηση των πωλήσεων SUV της μάρκας με 15,8% και 507.500 αυτοκίνητα. Σχεδόν ένας στους τρεις πελάτες της Audi επέλεξε ένα SUV το 2014 -αυτό μεταφράζεται σε υπερδιπλασιασμό των πωλήσεις SUV σε σύγκριση με το 2011. Τα καλύτερα σε πωλήσεις Q3 και Q5 είναι τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της κατηγορίας τους, ενώ το νέο Audi Q7 παρουσιάστηκε ήδη στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Detroit.

 

Να σημειώσουμε ότι η Audi παρά τις δύσκολες συνθήκες και το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον κατόρθωσε να αυξήσει τόσο τις πωλήσεις της όσο και το μερίδιό της στην ελληνική αγορά.Πιο συγκεκριμένα το 2014 παραδίνοντας 2.433 αυτοκίνητα και με μερίδιο 3,4% πέτυχε αύξηση των πωλήσεών της κατά 30,5 % έναντι του 2013 όπου παρέδωσε 1.864 αυτοκίνητα.

 

 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ