top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το Audi Prologue Allroad

Πρόκειται για την τρίτη κατά σειρά εκδοχή αμαξώματος του πρωτοτύπου Prologue που επίσημα θα δούμε στην Έκθεση της Σαγκάης.

Πρόκειται για την τρίτη κατά σειρά εκδοχή αμαξώματος του πρωτοτύπου Prologue που επίσημα θα δούμε στην Έκθεση της Σαγκάης.

Το πολύ ενδιαφέρον πρωτότυπο της Audi με την ονομασία Prologue… εθεάθη για πρώτη φορά επί αμερικανικού εδάφους σε έκδοση coupe τον περασμένο Νοέμβριο στη Διεθνή Έκθεση του Λ. Άντζελες, ενώ λίγους μήνες αργότερα και συγκεκριμένα τον περασμένο Μάρτιο στην Έκθεση της Γενεύης, οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας παρουσίασαν την Avant εκδοχή του. Σήμερα και με αφορμή τη συμμετοχή της Audi στην Έκθεση της Σαγκάης, σειρά έχει η έκδοση Allroad, η οποία «προλογίζει» την αισθητική προσέγγιση του επερχόμενου νέου A6 Allroad, που αναμένεται μέσα στο 2017. Και όχι μόνο, καθώς το εν λόγω μοντέλο αποτελεί, τρόπον τινά, τον φορέα πολλών αισθητικών γνωρισμάτων, τα οποία, σύμφωνα με τον Marc Lichte, τον άνθρωπο που ηγείται σήμερα του σχεδιαστικού τμήματος της Audi, θα δούμε στο εγγύς μέλλον σε επιλεγμένα μοντέλα της. Σχεδιαστικά, το νέο Prologue Avant μοιράζεται την ίδια αισθητική με το Avant, με τη βασική για την περίσταση διαφορά τη αύξηση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος κατά 77 χλστ. Από εκεί και πέρα, οι στιλίστες της Audi φρόντισαν να εφοδιάσουν το πιο… περιπετειώδες αυτό Prologue με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες και τις αλουμινένιες ράγες οροφής. Από πλευράς διαστάσεων, το Prologue έχει μήκος 5,13 μ., τιμή μεγαλύτερη κατά 185 χλστ. σε σχέση με εκείνη του υπάρχοντος Α6 Allroad.

Στο εσωτερικό, σημείο αναφοράς εξακολουθούν να είναι οι εντυπωσιακά κομψές όσο και λιτές γραμμές του. Και στην έκδοση Allroad, όπως και στις προγενέστερες Coupe και Avant, πόλο έλξης αποτελούν οι επενδύσεις δέρματος σε καφέ και μπλε χρωματισμούς, μα πάνω απʼ όλα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και οι ουκ ολίγες οθόνες αφής, μέσω των οποίων ελέγχονται όλες σχεδόν οι περιφερειακές λειτουργίες του αυτοκινήτου: από το σύστημα πλοήγησης και τον κλιματισμό έως το προηγμένο σύστημα infotainment της γερμανικής εταιρείας.

Σε ότι έχει να κάνει με τα μηχανικά μέρη, αυτό που ελκύει με την πρώτη είναι το υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από έναν V8 κινητήρα 4,0 λίτρων με δύο τούρμπο σε συνδυασμό με έναν ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων ηλεκτροκινητήρα. Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, η συνδυαστική ισχύς των δύο αυτών μονάδων ανέρχεται στους 734 ίππους, τιμή απόλυτα επαρκή ώστε να εξασφαλιστουν τα μόλις 3,5 δλ. που απαιτούνται για την «τυπική» επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 2,4 λίτρα και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο κίνησης τα μόλις 56 gr._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ