top icon
Επικαιρότητα

Προσθιοκίνητο θα είναι το νέο Renault Megane RS

Τέλος στις φήμες που θέλουν τους Γάλλους της RenaultSport να ακολουθούν αντίστοιχες πρακτικές με το νέο Ford Focus RS.

Πριν αρκετές εβδομάδες, ο Patrice Ratti, το αφεντικό της RenaultSport, είχε αφήσει με δηλώσεις του ανοιχτό το ενδεχόμενο το νέο Megane RS να διαθέτει ένα πρωτοεμφανιζόμενο σύστημα τετρακίνησης ακολουθώντας έτσι τα χνάρια της κορυφαίας έκδοσης του Ford Focus. Σήμερα, ωστόσο, το ενδεχόμενο αυτό αποκλείεται οριστικά, καθώς, όπως επικαλείται το βρετανικό Auto Express, οι Γάλλοι θα επιμείνουν τελικά στην κίνηση στους εμπρός τροχούς επιχειρώντας μάλιστα να πάρουν… πίσω το ρεκόρ του ταχύτεροy προσθιοκίνητου μοντέλου στην «Πράσινη Κόλαση» του Nurburgring από το VW Golf Clubsport S.

Σύμφωνα, λοιπόν, με πρόσφατες δηλώσεις του Patrice Ratti στον βρετανικό Ειδικό Τύπο, η γαλλική εταιρεία έχει ήδη αποφασίσει να «βγάλει» στην παραγωγή το νέο Megane RS αποκλειστικά με 5θυρο «κουστούμι». Όπως ακριβώς συμβαίνει με όλα τα σύγχρονα hot hatch της αγοράς και ειδικότερα με τα νέα Focus RS και Civic Type-R. Πολύ πιθανό είναι, όπως χαρακτηριστικά δηλώνουν σήμερα οι Γάλλοι, το νέο Megane RS να εφοδιάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, πέραν του γνωστού EDC (βλ. διπλού συμπλέκτη), που είδαμε στο Clio RS.

Μια ακόμα καινοτομία της κορυφαίας έκδοση του νέου Megane θα είναι η ενσωμάτωση του συστήματος τετραδιεύθυνσης 4Control που «φορά» σήμερα η έκδοση GT, με τη διαφορά ότι εδώ οι ρυθμίσεις θα είναι εμφανώς πιο «επιθετικές».

Όσον αφορά στον κινητήρα, οι Γάλλοι αναμένεται να… επιμείνουν στον 2λιτρο κινητήρα αυξάνοντας όχι τον κυλινδρισμό, αλλά την ισχύ του. Και μάλιστα, άνω του ψυχολογικού και όχι μόνο φράγματος των 300 ίππων.

Σε κάθε περίπτωση, το νέο Megane RS δεν αναμένεται να πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του πριν το 2018._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ