top icon
Επικαιρότητα

Σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας του 2011

Την πιθανότητα επιβολής ετήσιων τελών κυκλοφορίας δύο ταχυτήτων, για τα επιβατικά αυτοκίνητα, επεξεργάζονται αυτές τις ημέρες τα υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος.

Την πιθανότητα επιβολής ετήσιων τελών κυκλοφορίας δύο ταχυτήτων, για τα επιβατικά αυτοκίνητα, επεξεργάζονται αυτές τις ημέρες τα υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ημερήσιου τύπου, τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 στα ιδιωτικής χρήσης επιβατικά με πρώτη άδεια κυκλοφορίας έως τις 31 Δεκεμβρίου 2010 θα προκύπτουν με βάση την χωρητικότητα του κινητήρα, ενώ σε όσα αυτοκίνητα ταξινομηθούν μετά την 1 Ιανουαρίου 2011 τα τέλη θα καθορίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων.

Μελετάται ως βάση του υπολογισμού του τελικού κόστους σε ευρώ των ετήσιων τελών κυκλοφορίας να χρησιμοποιηθούν τα τέλη του 2009, τα οποία όμως αναμένεται να αυξηθούν κατά 15%. Με αυτή τη μέθοδο οι κρατικές υπηρεσίες εκτιμούν πως θα εισπράξουν 1,2 δις ευρώ, από τα οποία τα 200 εκατομμύρια θα έρθουν από την αύξηση του 15%.

Στη δεύτερη κατηγορία όπου θα ανήκουν τα αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά τις 1 Ιανουαρίου 2011 ο υπολογισμός θα γίνεται με γνώμονα τις εκπομπές ρύπων του κινητήρα και θα κυμαίνεται από 0,50 έως 2,5 ευρώ ανά γραμμάριο ρύπων (περίπου δηλαδή ό,τι προβλέπεται σήμερα από τη γαλλική νομοθεσία για το σχετικό θέμα).
  
Η «διαβάθμιση», ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων, μελετάται να είναι η ακόλουθη:
 
Έως 100 γρ/χλμ: 0,50 ευρώ
101-150 γρ/χλμ: 1 ευρώ
151-200 γρ/χλμ: 1,5 ευρώ
201-250 γρ.χλμ: 2 ευρώ
250 γρ/χλμ και άνω: 2,5 ευρώ
 
Τέλος, φαίνεται πως οδεύει προς κατάργηση η έκτακτη εισφορά που έδωσαν για τα τέλη του 2010 όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ., η οποία κυμαινόταν από 150 έως 650 ευρώ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ