top icon
Επικαιρότητα

Στο «φως» και επίσημα το νέο Ford Fiesta

Ή, πιο απλά, πως η Ford ακολούθησε την οδό της εξέλιξης και όχι εκείνον της επανάστασης, για έναν από τους σημαντικότερους «παίχτες» στην αρένα των σούπερ μίνι.

Σχεδιαστικά, η Ford ακολούθησε ασφαλή, θα λέγαμε, μονοπάτια εξελίσσοντας σε αρκετά μεν σημεία, αλλά με… συγκρατημένο τρόπο, το αρχικό σχέδιο. Έτσι, όπως είναι προφανές μέσα από το επίσημο οπτικό υλικό που μόλις «κυκλοφόρησε», το νέο Ford Fiesta υιοθετεί ένα γνώριμο προσωπείο που, πλέον, θυμίζει αρκετά το μεγαλύτερο Focus. Κυρίως, σε ότι αφορά στην εμπρός μάσκα. Τα φωτιστικά σώματα διατηρούν τη γνώριμή τους σιλουέτα, αν και αισθητά δείχουν πιο… συρρικνωμένα σε σχέση με το παρελθόν. Η μεγαλύτερη, ωστόσο, στροφή έγινε στο πίσω μέρος, με το νέο Fiesta να εγκαταλείπει τα κάθετα φώτα, επιλογή που διατηρήθηκε από το 2002 έως και σήμερα. Οπτικά, το αποτέλεσμα φαντάζει κομψό συνολικά και αρκούντως… ασφαλές για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Μεγαλύτερες αλλαγές έχουν γίνει στο εσωτερικό, το οποίο είναι πιο ποιοτικό και με ακόμα πιο υψηλό επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις, στην ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα δεσπόζει –κυριολεκτικά!- μια οθόνη αφής με διάμετρο 8 ίντσες, στην οποία απεικονίζονται, μεταξύ άλλων, όλες οι ενδείξεις του συστήματος SYNC3. Σε ότι αφορά στα υπόλοιπα επικουρικά συστήματα ασφαλείας, ξεχωρίζουν το Pre-Collision Assist σε συνδυασμό με το σύστημα Pedestrian Detection, το Active Park Assist, που «ταιριάζει» με το Perpendicular Parking, το Adaptive Cruise Control, το Blind Spot Information System, καθώς και το Lane Keep Aid.

Το νέο Ford Fiesta θα προσφέρεται στις εκδόσεις Titanium, ST-Line, Vingnale και για πρώτη φορά στην πιο… περιπετειώδη Active, η οποία διαφοροποιείται αισθητικά υιοθετώντας στοιχεία που συναντά κανείς σε μικρά crossover μοντέλα –μπάρες οροφής, πλαϊνά προστατευτικά, αυξημένο ύψος από το έδαφος κοκ.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες, η Ford κρατά κλειστά τα χαρτιά της αποκαλύπτοντας μόνο πως στον βραβευμένο 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα της γκάμας «προστίθεται» σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων, για περισσότερη προφανώς οικονομία καυσίμου, το οποίο έχει τη δυνατότητα να επέμβει σε χρόνο μόλις 14 msec._Χ.Α.