top icon
Επικαιρότητα

Τα νέα μοντέλα της Abarth στη Γενεύη

Η ιταλική Abarth παρουσιάζει στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την υφιστάμενη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της μαζί με τέσσερις νέες παγκόσμιες πρεμιέρες.

Η ιταλική Abarth παρουσιάζει στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την υφιστάμενη γκάμα των μοντέλων της μαζί με τέσσερις νέες παγκόσμιες πρεμιέρες, τονίζοντας για ακόμη μια φορά τη μοναδική θέση της εταιρείας στην κατηγορία των σπορ κατασκευών.

Η διαδρομή του επισκέπτη στο περίπτερο της Abarth θα ξεκινά από τον αυθεντικό, σπορ χαρακτήρα του νέου Punto Scorpione. Εξελιγμένο για όσους αγαπούν την ταχύτητα και τον έντονα σπορ χαρακτήρα στα πλαίσια της σούπερ μίνι κατηγορίας, η έκδοση περιορισμένης παραγωγής του Abarth Punto Scorpione θα κατασκευαστεί σε μόλις 199 μονάδες. Τα στοιχεία που υπογραμμίζουν τη μοναδικότητα του στον τομέα της αισθητικής, αρχικά, είναι η μαύρη ματ ρίγα που διατρέχει το αμάξωμα, οι απαστράπτουσες μαύρες ζάντες των 18 ιντσών, καθώς και η απόληξη της εξάτμισης που προέρχεται από το αναγνωρισμένο πλέον πακέτο βελτίωσης Esseesse. Στον τομέα των μηχανικών μερών, το καυτό χάτς του ιταλικού σκορπιού είναι εφοδιασμένο με τον κινητήρα 1.4 MultiAir, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 180 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 270 Nm στις 2.500 σ.α.λ. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι να επιτυγχάνει τελική ταχύτητα της τάξης των 216 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δλ. Οι εξαιρετικές επιδόσεις υποστηρίζονται από αναβαθμισμένη ανάρτηση και φρένα. Η πρώτη περιλαμβάνει αμορτισέρ και ελατήρια της Koni, με τα φρένα να διαθέτουν διάτρητους αεριζόμενους δίσκους με κίτρινες τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και διάτρητους δίσκους πίσω, με υλικά τριβής (τακάκια) υψηλών επιδόσεων σε κάθε περίπτωση. Από εκεί και πέρα, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η ειδική αυτή έκδοση διαθέτει μαύρα μπάκετ καθίσματα της Sabelt με κόκκινες και κίτρινες ραφές, πεντάλ αλουμινίου και πίνακα οργάνων με την υπογραφή της Jaeger.


Abarth Punto Scorpione

Σχεδιασμένο για αγώνες πίστας, το Abarth 695 Assetto Corse είναι μια ακόμα προσθήκη στη γκάμα της ιστορικής σειράς 695 που επανεμφανίστηκε το 2009 με το 695 Tributo Ferrari. Το αυτοκίνητο αποτελεί εξέλιξη του Abarth 500 Assetto Corse, του «μικρού και άγριου» αγωνιστικού που πρωταγωνίστησε τα τελευταία τρία χρόνια στα ενιαία πρωταθλήματα που διοργανώνει η φίρμα. Το Abarth 695 Assetto Corse χαρακτηρίζεται από ένα επιθετικό μπροστινό μέρος, διακοσμημένο με το σήμα της Abarth και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Κάτω από το καπό με τις αγωνιστικές ασφάλειες βρίσκεται ένας τούρμπο κινητήρας 1.368 κ.εκ. που αποδίδει 205 ίππους. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει μια μεγάλη αεροτομή, το λογότυπο της Abarth και εξάτμιση με διπλή απόληξη. Την επαφή με τον δρόμο εξασφαλίζουν οι τροχοί των 17 ιντσών, με ελαφριές σφυρήλατες ζάντες, που φιλοξενούν διάτρητα αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και απλούς διάτρητους δίσκους πίσω. Συν τοις άλλοις, ένας νέος, ειδικά εξελιγμένος κατανεμητής αυξάνει την επίδοση των φρένων στην πίστα. Ωστόσο, η πραγματική καινοτομία της νέας έκδοσης είναι το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της Sadev, που συνδυάζεται με ένα μεταλλικό-κεραμικό διπλό συμπλέκτη προσφέροντας αντοχή και αστραπιαίες αλλαγές. Το εσωτερικό του Abarth 695 Assetto Corse περιλαμβάνει όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας που απαιτείται από τους κανονισμούς της FIA, συμπεριλαμβανομένου ενός συγκολλημένου στο αμάξωμα roll-bar, που αυξάνει περαιτέρω την στρεπτική ακαμψία του. Για μείωση του βάρους οι πόρτες έχουν ελαφρύνει με τη χρήση πολυκαρμπονικού υλικού στη θέση των πλευρικών παραθύρων. Το αγωνιστικό κάθισμα και τιμόνι, καθώς και τα ψηφιακά όργανα συμπληρώνουν την εικόνα της καμπίνας.


Abarth 695 Assetto Corse

Το νέο Abarth 595, που θα παρουσιαστεί στη Γενεύη, σφραγίζει την επιστροφή της φίρμας στην ιδέα της «βελτίωσης» των στάνταρ μοντέλων, πάνω στην οποία έχτισε το μύθο του Σκορπιού ο Karl Abarth πριν από 60 χρόνια. Με αυτά τα νέα μοντέλα, η εταιρεία επεκτείνει τη γκάμα του 500 και παρουσιάζει δύο νέες επιλογές ξεχωριστών αυτοκινήτων: Τις Competizione και Turismo. Η πρώτη απευθύνεται στους πραγματικούς φαν της σπορ οδήγησης και η δεύτερη σε όσους αναζητούν το τρίπτυχο της άνεσης, της κομψότητα και τις σπορ επιδόσεις. Και στις δυο περιπτώσεις, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.4 Turbo T-Jet, η απόδοση του οποίου έχει ανέβει στους 160 ίππους. Ο 4κύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας των 1.368 κ.εκ. προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, χάρη και στη ροπή των 230 Nm στο Sport πρόγραμμα. Πιο συγκεκριμένα, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 211 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 7,4 δλ. Οι επιδόσεις αυτές συνδυάζονται με εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση της τάξης των μόλις 6,5 λίτρων/100 χλμ. Όπως όλα τα Abarth, οι δύο αυτές εκδόσεις διαθέτουν στάνταρ το ηλεκτρονικό διαφορικό TTC (Torque Transfer Control), το οποίο κατανέμει τη ροπή στους κινητήριους τροχούς και βελτιώνει την πρόσφυση του αυτοκινήτου χωρίς να θυσιάζει τη χαρά της οδήγησης.


Abarth 595 Turismo

Τέλος, προκειμένου να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις των νέων εκδόσεων του 500, η Abarth προσφέρει και για τις δύο εκδόσεις ένα πακέτο που αναβαθμίζει τον κινητήρα, την ανάρτηση και τα φρένα. Το κιτ περιλαμβάνει διάτρητους αεριζόμενους δίσκους για τα εμπρός φρένα και διάτρητους για τα πίσω, με τακάκια υψηλών επιδόσεων. Η ανάρτηση αναβαθμίζεται με την τοποθέτηση αμορτισέρ της Koni, με ειδικά ελατήρια κόκκινου χρώματος που χαμηλώνουν ελάχιστα το αμάξωμα σε σύγκριση με τη στάνταρ ανάρτηση.


Abarth 595 Competizione

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ