top icon
Επικαιρότητα

Το Honda S2000, επιστρέφει!

Στο στόχαστρο για το τρίτης γενιάς S2000 μπαίνει φυσικά το Mazda MX-5, αλλά κυρίως, όπως όλα δείχνουν, το δίδυμο αδελφάκι του.

Το 1999, η ιαπωνική εταιρεία τάραξε τα νερά με την παρουσίαση του S2000. Ακόμα θυμόμαστε με περισσή νοσταλγία τη στιγμή που τη χρονιά εκείνη αντικρίσαμε το ανθρακί roadster της Honda κατά τη διάρκεια της πρώτης οδηγικής παρουσίασης του μοντέλου στους εκπροσώπους του αυτοκινητικού Τύπου στους πάντοτε… προκλητικούς δρόμους της Ν. Γαλλίας. Πολλώ δε μάλλον, όταν το βάλαμε αμέσως μετά για πρώτη φορά στο «χέρι», διαπιστώνοντας τις δυνατότητες όχι μόνο του 2λιτρου VTEC κινητήρα των 240 ίππων που «ανέβαζε» αγόγγυστα και, προπάντων, εν ριπή οφθαλμού τις στροφές του έως και την ένδειξη «9.000», αλλά και το εξαιρετικό πλαίσιό του. Σε ζύγισμα, αλλά πρωτίστως σε ακαμψία. Δυστυχώς, το όλο… story ή, αν προτιμάτε, ο θρύλος του Honda S2000, κράτησε για τους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων μόλις για μια δεκαετία, καθώς οι Ιάπωνες «απέσυραν» από την αγορά το ξεσκούφωτο δημιούργημά τους, το 2009.

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, σήμερα η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική, μιας και η Honda σχεδιάζει την επαναφορά του μοναδικού αυτού μοντέλου στο παγκόσμιο αυτοκινητικό γίγνεσθαι, υιοθετώντας την ίδια συνταγή όσον αφορά τη βασική «αρχιτεκτονική» του. Πράγμα που σημαίνει πως και το νέο S2000 θα διαθέτει έναν κινητήρα τοποθετημένο κατά τον διαμήκη άξονα, και μάλιστα πίσω από τον εμπρός άξονα για καλύτερη κατανομή του βάρους, μεταφέροντας μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Επί της ουσίας και με δεδομένο ότι κάτω από το εμπρός καπό του θα φιλοξενείται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,5 λίτρων, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως το νέο S2000 θα αποτελεί τον άμεσο αντίπαλο του νέου Fiat 124 Spider και λιγότερο των ατμοσφαιρικών εκδόσεων του νέου Mazda MX-5.

Ήδη εκτιμάται πως η ισχύς του εν λόγω κινητήρα, ο οποίος θα διαθέτει ασφαλώς άμεσο ψεκασμό και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, θα κυμαίνεται πολύ κοντά στους 180 ίππους.

Μάλιστα, πολύ πιθανό είναι οι Ιάπωνες να αποφασίσουν να δημιουργήσουν μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοση για το τρίτης γενιάς S2000, που θα κοσμείται από το γνωστό λογότυπο «Type-R», φιλοξενώντας κάτω από το καπό της μία παραλλαγή του 2λιτρου κινητήρα τούρμπο του κορυφαίου Civic.

Πότε θα δούμε το νέο S2000; Παρ’ ότι δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για τις προθέσεις των Ιαπώνων, μην εκπλαγείτε αν μέσα στο 2016 δούμε την πρωτότυπη μορφή του σε κάποια από τις Διεθνείς Εκθέσεις Αυτοκινήτου της χρονιάς.

Το σίγουρο πάντως είναι ένα: η Honda επιθυμεί διακαώς να «συστηθεί» εκ νέου στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα προτάσσοντας αυτή τη φορά το σπορτίφ ταμπεραμέντο της. Εξ ου και η παρουσία της στο Π.Π. της F1, αλλά και τα σχέδια της για τη δημιουργία ενός ακόμα σπορ μοντέλου, μικρότερου του υβριδικού NSX, το οποίο θα διαθέτει πίσω κίνηση και έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο του αμαξώματος._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ