top icon
Επικαιρότητα

To υβριδικό πρωτότυπο Golf GTE Sport της VW

Μια ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη ασφαλώς plug in υβριδική εκδοχή του δημοφιλούς Golf φέρνει η VW στην αυστριακή πόλη Worthersee και στη ομώνυμη Έκθεση που φιλοξενείται εκεί.

Μια ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη ασφαλώς plug in υβριδική εκδοχή του δημοφιλούς Golf φέρνει η VW στην αυστριακή πόλη Worthersee και στη ομώνυμη Έκθεση που φιλοξενείται εκεί.

Η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει μια ακόμα συναρπαστική εκδοχή του Golf, η οποία αποτελεί, σύμφωνα με τους Γερμανούς, τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και τις καθαρόαιμες κατασκευές του είδους. Ο νεοτερισμός της δεν έγκειται μόνο στις κινητήριες μονάδες που το κινούν, αλλά και στις επιλογές των δημιουργών του αναφορικά με το αμάξωμα και τον σχεδιασμό του,ευρύτερα. Πιο συγκεκριμένα, το πλαίσιο του Golf GTE Sport είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενώ οι πόρτες του, σε στιλ φτερά γλάρου, προέρχονται από το «οικολογικό» XL1 Concept της γερμανικής εταιρείας.  Συνολικά, ο σχεδιασμός του φαίνεται να «κουβαλά» αρκετά από τα σχεδιαστικά γνωρίσματα του μοντέλου παραγωγής που θα αντικαταστήσει το υπάρχον μικρομεσαίο χάτσμπακ της VW.

Εξίσου προκλητικό όμως είναι και το κόκπιτ του νέου Golf GTE Sport, που απαρτίζεται από δύο διαφορετικούς «χώρους» για οδηγό και συνοδηγό. Από εκεί και πέρα, ο πρώτος κάθεται αρκετά πίσω σε σχέση με το αμάξωμα, όπως ακριβώς συμβαίνει και στα αγωνιστικά μοντέλα της μάρκας, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει τόσο το σχήμα του πηδαλίου, όσο και οι τρεις διαφανείς οθόνες προβολής όλων των επιμέρους λειτουργιών και ενδείξεων, οι οποίες είναι τοποθετημένες εμπρός από τον οδηγό, η μία πίσω από την άλλη!

Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στους κινητήρες και συγκεκριμένα στον 1.600άρη κινητήρα TSI, που… μετακομίζει αυτούσιος από το Polo WRC κάτω από το καπό του συγκεκριμένου πρωτοτύπου, ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα. Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 299 ίππους σε συνδυασμό με ροπή 400 Nm, ενώ κάθε ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 115 ίππων. Αυτός που βρίσκεται εγκατεστημένος στον εμπρός άξονα στο… εσωτερικό του 6τάχυτου DSG κιβωτίου αποδίδει ροπή 330 Nm και ο πίσω 270 Nm. Συνδυαστικά, η ισχύς αγγίζει τους 400 ίππους και η ροπή τα 670 Nm, με τα προγράμματα λειτουργίας των τριών μονάδων να είναι… τρία (E mode, Hybridmode και GTE mode), σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία. Με βάση τα επίσημα στοιχεία που η τελευταία έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα, η επιτάχυνση του τετρακίνητου Golf GTE Sport έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,8 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση που επιτυγχάνεται δεν υπερβαίνει τα 2,0 λιτ./100 χλμ._Χ.Α.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ