05 Δεκ 2018

Peugeot 5008: Ωρίμασε!

Δε μας άρεσε το «5008», όντας ερωτευμένοι με το «3008». Το θεωρούσαμε υπερβολικό. Βαρύ και υπερβολικά «μεγάλο»...

Βλέπετε, παραείναι καλό το «3008», που σε προσεγγίζει με πολύ γοητευτικό τρόπο. Το «5008», για να είναι αποδεκτό, ήθελε το 2λιτρο κινητήρα - και πάλι, ωστόσο, το μυαλό και οι αισθήσεις ταξίδευαν στο «3008» και στις αρετές του στο δρόμο, με την αισθητική του να διεκδικεί ένα ακόμα Όσκαρ.

Ο καιρός πέρασε, και στην PSA, ενώ χτίζουν στο αύριο ετοιμάζοντας πρίζες για όλα, στηρίζουν το σήμερα επιμένοντας στην εξέλιξη των ντίζελ κινητήρων τους. Συνεπείς και σοβαροί, αυτό το παιχνίδι πολύ υψηλού επιπέδου το συνδυάζουν με την εξέλιξη των κιβωτίων, προσέγγιση που περιλαμβάνει και τα σύνολα που χρησιμοποιούν βενζίνη, αλλά δεν είναι της στιγμής. 

Πίσω από το τιμόνι, λοιπόν, του 5008 GT Line, με τον νέο 1.5 ντίζελ των 130 ίππων και το αυτόματο 8άρι, και μπορεί ο βασιλιάς (3008) να μη βρήκε αντίπαλο, όντας ένα άλλο αυτοκίνητο, αλλά ο ανταγωνισμός απέκτησε πονοκέφαλο. Στο άνω άκρο της κατηγορίας, και όπως συμβαίνει με το 3008-COTY στα SUV, έτσι και... στα περίπου πολυμορφικά της κατηγορίας, το 5008 υποστηρίζει ιδανικά τα σπορ χαρακτηριστικά. Είναι ο συνδυασμός του νέου ντίζελ 1.5 με το 8άρι που το μεταμορφώνει, και όταν και αν αυτό το σύνολο τοποθετηθεί και στο «308», θα αλλάξουν οι ισορροπίες και στην «κλάση C» των συμβατικών προτάσεων. Στη δική μας άτυπη λίστα το 308-1.2 κρατάει τα σκήπτρα, αλλά με ντίζελ το Focus 1.5-120hp πήρε τη σκυτάλη, στριμώχνοντας και την Α-Class.

Να μείνουμε όμως στο φρέσκο «5008» και, από τη στιγμή που στον εν λόγω συνδυασμό κινητήρα και κιβωτίου δώσεις σημασία, ανακαλύπτεις στοιχεία που δε δικαιολογεί ο όγκος του. Θέλεις να το οδηγείς! Να έχεις μαζί σου αγαπημένους και να μοιραστείς μαζί τους την ποιοτική άνεση που το χαρακτηρίζει. Με στοιχεία «3008» σε εργονομία και ποιότητα υλικών, με το i-cockpit να δείχνει το μέλλον, και έχεις την αφορμή ώστε να μοιραστείς με την οικογένεια ή φίλους την Τέλεια Διαδρομή. Ακόμα και ο ενδιάμεσος πέμπτος στα πίσω καθίσματα θα ικανοποιηθεί, ενώ οι νεότεροι φίλοι στις θέσεις 6-7 θα νιώθουν όμορφα, και εσύ θα ξέρεις πως είναι ασφαλείς! 

Να επανέλθουμε στην εισαγωγή. Έδειχνε σαν μεγάλο «3008», αποδεικνύεται πως πρόκειται για την εξέλιξή του, με την πολυμορφική φιλοσοφία μέσα από τη σπορτίφ λογική που τους χαρακτηρίζει. Ακριβώς ο δρόμος που ακολουθεί το «508», που αποτελεί και τον “καθρέφτη που λάμπει” σε σχέση και με τους νέους κινητήρες του γαλλικού γκρουπ. Με αυτούς τους Γάλλους νιώθεις πως εξελίσσουν κινητήρες-κιβώτια, έχουν την τέλεια ανάρτηση και στη συνέχεια προσαρμόζουν το αμάξωμα. Βασικός λόγος αυτός ο συνδυασμός, ώστε ακόμα και ο πολύπειρος επαγγελματίας να έχει λόγους αναμονής του νέου «208» στο τέλος του νέου χρόνου.

Εν τέλει ορισμένα αυτοκίνητα δείχνουν ίδια ενώ είναι εντελώς διαφορετικά, και τη διαφορά δεν την κάνουν πάντα οι λεπτομέρειες._ Σ. Χ.

Περισσότερες φωτογραφίες:
Ετικέτες:

Σχόλια

επεσα κατα τυχη πανω σε αυτο

επεσα κατα τυχη πανω σε αυτο το αρθρο και λεω να το διαβασω απο περιεργεια ως κάτοχος. Υπαρχουν τοσα πολλά που μπορει να γραψει κανεις, και θετικά και αρνητικά, αλλα διαβάζοντας το 'αρθρο' καμια πληροφορία ουσίας δεν υπάρχει Πραγματικα απορω ποιος ηταν ο στόχος του συγγραφέα , να ενημερώσει για ποιο θεμα; τι συμπέρασμα προκύπτει ; συγκριση αναμεσα στο 3008 και το 5008 και αν ναι ποιον πραγματικα ενδιαφερει κατι τετοιο; Πιο τίμιο θα εβρισκα να γραφτει "μας φερανε το Χ αμαξι για λιγες μερες, να μερικες φωτο" χωρις περιττά σχόλια. Ετσι και αλλιώς οποιος ενδιαφέρεται να μαθει κατι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα πρέπει να ψάξει να βρει καποιο σοβαρό review.

Εφόσον αναφέρθηκε στην αρχή

Εφόσον αναφέρθηκε στην αρχή του άρθρου το 5008 2.0lit EAT8 του οποίου είμαι κάτοχος εδώ και δυο μήνες με αφορμή αυτό το άρθρο θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν ουσιαστικες διαφορές και ποιες είναι αυτές σε σχέση με το μοντέλο του 2017 που φορούσε το 6αρι σασμάν καθώς επίσης και αν ο κινητήρας του 2018 είναι ακριβώς ίδιος με του 2017 η έχουν γίνει κάποιες μικροβελτιώσεις ώστε να πετύχουν τη νέα Norma για το euro6 plus. Ευχαριστώ

Με αφορμή την εισαγωγή του

Με αφορμή την εισαγωγή του άρθρου σχετικά με τον 2λιτρο κινητήρα diesel που είναι πιο ταιριαστός σε ένα τέτοιου όγκου και βάρους αμλαξωμα θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής μιας και είμαι κάτοχος του 2.0 lit 5008 GT EAT8. Λέγοντας ‘ωρίμασε’ θεωρείτε ότι έχουν γίνει σημαντικές βελτιώσεις στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικώς σε σχέση με το μοντέλο του 2017 που φορούσε το 6αρι κιβώτιο? Επίσης ο 2λιτρος κινητήρας του 2018 σε σχέση με του 2017 έχει υποστεί κάποιες μικροβελτιώσεις προκειμένου να πιάσει τα νέα στάνταρ που είχε θέσει η Ευρωπαϊκή ένωση για το euro6 d. Ευχαριστώ.