top icon
Περιβάλλον

BMW: Στα σκαριά το τρίτο μοντέλο της σειράς i

Μετά τα i3 και i8, οι Βαυαροί ετοιμάζουν προσεκτικά το τρίτο κατά σειρά «χτύπημα» τους.

Μετά τα i3 και i8, οι Βαυαροί ετοιμάζουν προσεκτικά το τρίτο κατά σειρά «χτύπημα» τους.

Δεν πρόκειται για φήμη, αλλά για επίσημη πληροφορία, την οποία και επιβεβαίωσε πριν λίγες μόλις ημέρες ο υπεύθυνος έρευνας και εξέλιξης του BMW Group, Klaus Froehlich, μιλώντας σε ευρωπαϊκό αυτοκινητικό μέσο ενημέρωσης. Από τα πλέον επίσημα χείλη, λοιπόν, αυτό που μάθαμε είναι πως η βαυαρική εταιρεία «βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη φάση της έρευνας και την κατάθεσης από τους ανθρώπους της νέων ιδεών αναφορικά με την διεύρυνση της γκάμας i». Χαρακτηριστικά, ο Klaus Froehlich πρόσθεσε πως «…η ομάδα μας ξεκινά από λευκό χαρτί. Ήδη συνομιλεί με τους πελάτες μας ξεκινώντας εν συνεχεία να εργάζεται και να καταθέτει προτάσεις πάνω σε συγκεκριμένα projects. Κατόπιν, θα αποφασίσουμε ποιο τελικά θα υιοθετήσουμε». Σε κάθε περίπτωση, το τρίτο κατά σειρά μέλος της οικογένειας «i» δεν πρόκειται να είναι ένα υπό-μοντέλο που θα βασίζεται στην BMW Χ5, όπως χαρακτηριστικά μετέδωσαν πρόσφατα διάφορα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης. Επʼ αυτού, ο υπεύθυνος έρευνας και εξέλιξης του BMW Group ξεκαθάρισε πως «η αποστολή της υπο-μάρκας i είναι να αλλάξει την αντίληψη για το πώς πρέπει να δείχνει αλλά και να συμπεριφέρεται στο δρόμο ένα όχημα με χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ως εκ τούτου, δεν υπάρχουν στο τραπέζι πλάνα που αφορούν στο re-packaging ενός ήδη υπάρχοντος μοντέλου της BMW. Θα κατασκευάσουμε κάτι εντελώς νέο, μιας και η σειρά μοντέλων i υπόσχεται, μεταξύ άλλων, την πρωτοπορία στον τομέα της τεχνολογίας».

Έως ότου δούμε το τρίτο μέλος της οικογένειας «i» να κυκλοφορεί και επίσημα στους δρόμους (σ.σ.: σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί πριν το 2020), η BMW αναμένεται να επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην περαιτέρω εξέλιξη των μπαταριών με τις οποίες εξοπλίζονται σήμερα τα i3 και i8. «Η ελάχιστη βελτίωση της αποθηκευτικής ικανότητας των μπαταριών αυξάνεται κατά μέσο όρο κάθε τρία χρόνια κατά περίπου 20%. Οπότε, πρέπει να αναμένετε ακόμα καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης στο απώτερο μέλλον από τα υπάρχοντα αλλά και μελλοντικά μοντέλα της σειράς i», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Klaus Froehlich.

Στο σύνολο της περσινής χρονιάς, το i3 κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη 16.052 αγοραστών, με την αντίστοιχη επίδοση για το i8 να φτάνει τις 1.741 μονάδες._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ