top icon
Ειδήσεις - Παρουσιάσεις

Ta ηλεκτρονικά της νέας Mercedes E-Class

Η νέα E-Class δεν είναι απλώς άλλο ένα καινούριο μοντέλο, αλλά και ένα πεδίο εφαρμογής νέων τεχνολογιών.

Η νέα E-Class δεν είναι απλώς άλλο ένα καινούριο μοντέλο. Είναι το αυτοκίνητο, το οποίο ο γερμανικός κολοσσός βλέπει σαν την κύρια πηγή κερδών του, αλλά και σαν πεδίο εφαρμογής νέων τεχνολογιών. Οι περισσότερες από αυτές τις καινοτομίες αφορούν την οδική ασφάλεια, στην ενεργητική και παθητική μορφή της. Οι νέες E-Class και S-Class θα είναι, όπως και τόσες άλλες προκάτοχοί τους από το γερμανικό εργοστάσιο, υποδείγματα ασφάλειας και τεχνολογίας. Ο τελικός στόχος, όσον αφορά στην E-Class, είναι ένα αυτοκίνητο που να λειτουργεί ως σκεπτόμενος σύντροφος και συνοδηγός, αντί απλώς σαν μεταφορικό μέσο.
 
Ξεκινώντας από τα Adaptive Highbeam Assist, Night View Assist Plus και Intelligent Light System, είναι συστήματα που υπόσχονται την καλύτερη δυνατή ορατότητα σε σκοτεινό περιβάλλον, εξασφαλίζοντας στον οδηγό τα μέγιστα δυνατά περιθώρια αντίδρασης. Για να κρατιέται ο οδηγός σε πλήρη εγρήγορση, μιας το μεγαλύτερο ποσοστό ατυχημάτων οφείλεται σε απροσεξία, η νέα E-Class, και σύντομα η S-Class, φέρουν συστήματα όπως το Lane Keeping Assist (σύστημα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας), το Speed Limit Assist (προβολή στην οθόνη των ορίων ταχύτητας), το Attention Assist (σύστημα «αφύπνισης» του οδηγού, με αισθητήρες που είναι σε θέση να διαπιστώσουν κόπωση κατά την οδήγηση) και το Blind Spot Assist, που ειδοποιεί σε περίπτωση που βρίσκεται κάποιο όχημα εντός του νεκρού σημείου των καθρεπτών κατά την αλλαγή λωρίδας.
 
Επιπλέον, το Distronic Plus με Brake Assist Plus και PRESAFE Brake κρατάει αυτόματα τη σωστή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, πατάει φρένο όποτε χρειάζεται και μάλιστα μπορεί να φέρει το όχημα σε πλήρη ακινητοποίηση, αν χρειαστεί.
 
Στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, και αφού οι μηχανικοί της Mercedes έκαναν το παν για να… αποφύγετε τη σύγκρουση, έπρεπε να προβλέψουν και την περίπτωση όπου το ατυχές συμβάν είναι αναπόφευκτο. Καταρχήν, το πακέτο PRESAFE περιλαμβάνει αισθητήρες που «διατάζουν» τα καθίσματα να έρθουν στην ιδανική θέση… πρόσκρουσης, αν το αυτοκίνητο έχει ξεφύγει από τον έλεγχο γλιστρώντας. Οι πλάτες φουσκώνουν σφίγγοντας το σώμα, τα προσκέφαλα μετατοπίζονται προς τα εμπρός, παράθυρα και ηλιοροφή κλείνουν και οι ζώνες ασφαλείας τεντώνονται απότομα. Από κει και πέρα, αναλαμβάνουν δράση οι ζώνες παραμόρφωσης και οι αερόσακοι του αυτοκινήτου  (7 συνολικά, στον στάνταρ εξοπλισμό).
 
Καινοτομία, σε αυτό το σημείο, αποτελεί ο αερόσακος λεκάνης. Αν η σύγκρουση αφορά πεζό, το καπό του αυτοκινήτου ανασηκώνεται, στο πίσω μέρος του, κατά 50 χλστ., προσφέροντας περισσότερο χώρο παραμόρφωσης ανάμεσα στο κεφάλι του πεζού και στα σκληρά μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου που κρύβονται από κάτω. Θα έχουμε σίγουρα περισσότερα να πούμε μετά την παρουσίαση του αυτοκινήτου, που θα λάβει χώρα στο σαλόνι της Γενεύης, το Μάρτιο του 2009._Σ.Λ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ