top icon
Αγώνες

MotoGP – Race Sachsenring: Επιβλητική νίκη για τον Marquez

Ο Marc Marquez και η ομάδα της Repsol Honda πήραν τη σωστή στιγμή τις σωστές αποφάσεις. Και αυτό ήταν ο καταλυτικός παράγοντας για να κερδίσουν στο Sachsenring μια ακόμα επιβλητική νίκη.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, οι Andrea Dovizioso και Valentino Rossi έδειχναν πως αυτοί θα ήταν οι βασικοί πρωταγωνιστές στο βρεγμένο Sachsenring, με τον πρώτο να αποκτά από τον 2ο κιόλας γύρο την πρωτοπορία του αγώνα και τον εννέα φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, να τον ακολουθεί διατηρώντας μια «ελεγχόμενη» διαφορά της τάξης των δύο μόλις δευτερολέπτων. Πολύ γρήγορα, όμως, ο πάντοτε ανταγωνιστικός στο βρεγμένο, Danilo Petrucci, κατάφερε να υπερβεί τον ύφαλο των Dovizioso/Rossi κατακτώντας προσωρινά την πρωτοπορία του αγώνα. Και λέμε «προσωρινά», μιας και στον 11ο μόλις γύρο, ο Ιταλός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει έχοντας μια ανώδυνη για τον ίδιο έξοδο-πτώση στη στροφή 3.

Με τη βροχή να έχει σταματήσει και την πίστα να αρχίζει να στεγνώνει με γοργούς ρυθμούς, στον 12ο γύρο πρώτος για αλλαγή μοτοσικλέτας μπήκε στα pit ο Andrea Iannone, ο έτερος αναβάτης της Ducati Team, δείχνοντας έτσι το… δρόμο και στους υπολοίπους. Από τη μεριά του, ο Marc Marquez, ο οποίος από την αρχή έδειχνε ανήμπορος να ακολουθήσει τον ρυθμό των υπολοίπων στο βρεγμένο, βρέθηκε να παλεύει για την πέμπτη θέση με τον Hector Barbera (Avintia Racing). Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα για τον Ισπανό, καθώς ο 23χρονος και πρωτοπόρος στην κούρσα του φετινού Πρωταθλήματος Οδηγών είχε μια σύντομη… περιήγηση εκτός πίστας στη στροφή 8, πέφτοντας έτσι ακόμα πιο πίσω στη γενική κατάταξη μετά την επιστροφή του στην άσφαλτο. Ωστόσο, παρά την κακιά αυτή στιγμή και την όχι και τόσο ανταγωνιστική απόδοση της RC213V, η ομάδα του Marquez έκανε στον 17ο γύρο την κίνηση-μάτ καλώντας τον «μικρό» τη σωστή –όπως απεδείχθη- χρονική στιγμή για αλλαγή μοτοσικλέτας. Οι άνθρωποι της Repsol Honda δεν είχαν μόνο το σωστό timing, αλλά συνάμα έκαναν και την καλύτερη επιλογή με δεδομένο ότι η στεγνή αγωνιστική γραμμή είχε αρχίσει να διαμορφώνεται, περνώντας πρώτοι στα σλικ ελαστικά του Γάλλου κατασκευαστή. Ως εκ τούτου, ο Marquez επανήλθε στην πίστα κινούμενος με ρυθμό καλύτερο κατά 4 έως και 6 δλ. σε σχέση με τους πρωτοπόρους, οι οποίοι βρέθηκαν «εγκλωβισμένοι» με τα βρόχινα ελαστικά των μοτοσικλετών τους. Οι μέχρι και εκείνη τη στιγμή πρωτοπόροι του αγώνα –Dovizioso, Rossi, Crutschlow- μπήκαν πολύ αργά για αλλαγή μοτοσικλέτας και συγκεκριμένα στον 23ο γύρο, κάτι που έδωσε στο Marquez τη δυνατότητα να… χαθεί εμπρός κερδίζοντας έτσι την τρίτη φετινή του νίκη.

Δεύτερος τερμάτισε ο Cal Crutschlow, ο οποίος «πέρασε» και αυτός, σε σλικ ελαστικά και όχι στα ενδιάμεσα που επέλεξαν οι Rossi, Redding, Miller και Barbera. Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τους Dovizioso, Redding, Iannone και Pedrosa να κλείνουν την πρώτη 6άδα, τον Jack Miller, τον νικητή του περασμένου αγώνα στο Assen της Ολλανδίας, στην 7η θέση και έναν αρκετά απογοητευμένο Valentino Rossi, μόλις στην 8η. Τις τελευταίες δύο θέσεις της πρώτης δεκάδας κατέλαβαν οι Barbera και Bautista.

Έτσι, μετά την ολοκλήρωση του ένατου από τους δεκαοκτώ αγώνες της φετινής χρονιάς, ο Marc Marquez απολαμβάνει πλέον ένα διευρυμένο προβάδισμα 48 και 59 βαθμών έναντι των Jorge Lorenzo και Valentino Rossi, αντίστοιχα.

Ο επόμενος αγώνας θα πραγματοποιηθεί σε τέσσερις εβδομάδες από σήμερα στο Spielberg της Αυστρίας. _Χ.Α.

Διαβάστε τι έγινε στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου εδώ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ