Η πιο σημαντική εκδήλωση της χρονιάς, που ήταν και ο επίλογος του φετινού διεθνούς πρωταθλήματος CEERT, στέφτηκε με επιτυχία.

Πενήντα πληρώματα διαγωνίστηκαν σε 24 ΕΔΑ σε 3 κατηγορίες καθώς η κατηγορία Super Trophy Regularity με 32 χρονομετρήσεις είχε «κόκκινους» και «πράσινους» (δηλαδή πιο γρήγορες και πιο αργές ΜΩΤ ενώ η κατηγορία Classic Trophy (Touring) είχε μεν λιγότερες ΕΔΑ (15) αλλά είχε και την πρόσθετη δυσκολία της πλοήγησης και του ανταγωνισμού χωρίς πρόσθετα όργανα! Τα αγωνιστικά χιλιόμετρα στο τριήμερο ήταν 495 και ήταν όλα απολαυστικά. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του σε όλα τα στάδια ο FIVA Steward κος J.J. Dolleman o οποίος δήλωσε εντυπωσιασμένος με το επίπεδο οργάνωσης της εκδήλωσης.

Η εκκίνηση έλαβε χώρα στις 12.00 το μεσημέρι την Πέμπτη 26/9 από την Πλατεία Ελευθερίας στη Λαμία όπου συγκεντρώθηκαν τα πληρώματα. Την πρώτη μέρα οι συμμετέχοντες ακολουθήσαν μια διαδρομή που τους πέρασε από τα Λουτρά Υπάτης, την Μονή Αγάθωνος, την Μακρακώμη, τον Άγ. Γεώργιο, τα Φουρνά, την Ρεντίνα και την Λίμνη Σμοκόβου για να καταλήξουν στην Λίμνη Πλαστήρα όπου διέμειναν οι συμμετέχοντες στα τρία άνετα ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων Ναϊάδες, Πάνδιων και Νεβρός. Η δεύτερη μέρα «ταξίδεψε» τα πληρώματα στο Γεφύρι Τρικάλων, την Ελάτη, το Περτούλι και τα Μετέωρα με επιστροφή πάλι στην Λίμνη Πλαστήρα. Την τρίτη μέρα τα πληρώματα πέρασαν μέσα από το μαγικής ομορφιάς καταφύγιο Άγριας Ζωής Μέγδοβα, τα Άγραφα και κατέληξαν στο χωριό Μεσενικόλας για το τέλος του αγωνιστικού σκέλους. Εκεί, υποδέχτηκαν τους αγωνιζόμενους ο Περιφερειάρχης και ο Δήμαρχος με μια μικρή γιορτή με κέρασμα και τοπικούς χορούς.

Πρώτοι νικητές του φετινού Διεθνούς Ράλλυ στη κατηγορία SUPER TROPHY αναδείχτηκαν οι Μάνος και Μαρία Παλαβίδη με Renault 5 GT Turbo του 1985. Δεύτεροι ήταν οι περσινοί (και προπέρσινοι) νικητές Γιάννης Κατσαούνης και Ματθέος Μανσόλας με VW Golf GTI του 1979 και τρίτοι οι Θεμιστοκλής Κονταράτος και Ιούλιος Ιατρίδης με Porsche 911 SC του 1980. Στη κατηγορία Classic Trophy νικητές ήταν οι Στάθης Φίλης και Τρύφωνας Ξηρός με Jaguar E-Type Series 1 του 1964, δεύτεροι οι Χρήστος Βλάχος και Κώστας Πανταζής με Alfa Romeo 1750 Spider του 1969 και τρίτοι οι κυρίες Ελένη Σουραλή και Νεφέλη Καουτσκή me Audi 100LS του 1973. Στο gala του Σαββάτου βραβεύτηκαν και οι νικητές της κατηγορίας CEERT και οι νικητές του πρωταθλήματος CEERT 2019 (που ολοκληρώθηκε με αυτό το ράλλυ) και που ήταν οι εξής: πρώτοι οι Θεμιστοκλής Κονταράτος και Ιούλιος Ιατρίδης, Δεύτεροι οι Τάσος Δούρος και Γιώργος Γεωργακόπουλος και τρίτοι οι Γιώργος Αλεβιζόπουλος και Νίκος Καλογεράς.

Στην κατηγορία «ομάδες» νικήτρια του πρωταθλήματος CEERT αναδείχτηκε η ομάδα της Ρουμανίας. Κλείνοντας, ο πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ κος Τάκης Φωτεινόπουλος, ευχαρίστησε του Χορηγούς και τους υποστηρικτές της εκδήλωσης που ήταν οι Δήμοι Λαμίας και Λίμνης Πλαστήρα, η Agroinvest, η Honda Σαρακάκης, η Voyager Rent a Car, τις κάλτσες Stag και Lotus και τα ξενοδοχεία Ναϊάδες, Πανδίων και Νεβρός. Ευχαρίστησε επίσης την ομάδα οργάνωσης και ιδιαίτερα τον Αλυτάρχη κ. Γιώργο Βάλληνδα και τον υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων κ. Νίκο Κοζανίτη καθώς και τους Χορηγούς Επικοινωνίας 4Τροχοί, AutoLiveris, Autotriti, Πρώτο Θέμα, Ράδιο Alpha 989 κ.α.

 

 

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά