Η Regularity Master με την αρωγή του Σ.Ι.Σ.Α. διοργάνωσε θεωρητικό και πρακτικό σεμινάριο διήμερης διάρκειας, καθώς επίσης και αγώνα Regularity σε πανέμορφες διαδρομές της ορεινής Αρκαδίας και όχι μόνο...

Μια πρωτότυπη ιδέα που έλαβε χώρα στις 9-12 Ιουλίου, με επίκεντρο τη Βυτίνα, και για την οποία ζητήσαμε από έναν εκ των δημιουργών της, τον Σπύρο Μουστάκα, γνωστό για τις διακρίσεις του στο χώρο, να μας μιλήσει:

Τέλος καλό όλα καλά...

Λίγοι αλλά καλοί φίλοι τίμησαν την προσπάθεια που κάναμε να προσφέρουμε κάτι το διαφορετικό. Ξεκινήσαμε την Παρασκευή με ένα σεμινάριο γύρω από τους αγώνες Regularity, το οποίο παρακολούθησαν 9 πληρώματα, τόσο αρχάριοι όσο και πιο έμπειροι, το οποίο περιελάμβανε θεωρητικό αλλά και πρακτικό κομμάτι, δίνοντας τη δυνατότητα σε οδηγούς και συνοδηγούς να δουν τα λάθη τους και να βελτιωθούν. Η ημέρα έκλεισε ,παρέα με τα πληρώματα που είχαν ήδη αφιχθεί για τον αγώνα, με δείπνο στον καταπληκτικό χώρο γύρω από την πισίνα του Nymfasia Resort.

Σάββατο και Κυριακή ακολούθησε το αγωνιστικό κομμάτι, στο οποίο συνολικά συμμετείχαν 15 πληρώματα. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, χρησιμοποιήσαμε δορυφορικό σύστημα χρονομέτρησης, της Anube Sport America, το οποίο ανταποκρίθηκε στο 100% στις προσδοκίες μας. Οι χρονομετρήσεις στις ειδικές με ΜΩΤ ήταν ακριβέστατες ενώ η ροή των αποτελεσμάτων ήταν καταιγιστική. Κερασάκι στην τούρτα, η live παρακολούθηση της πορείας των οχημάτων προσφέροντας επιπλέον ασφάλεια. Υπό συνθήκες το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε αγώνες με checkpoints, αρκει οι αγωνιζόμενοι να προσαρμόσουν τον τρόπο περάσματος από αυτά, όπως ακριβώς έκαναν οι μεγάλοι νικητές του αγώνα Δημήτρης & Άγγελος Κουνέλης.

RegularityArcadian

Κατά τα άλλα ο αγώνας ήταν μια πρόβα τζενεράλε του Pindos Historic Rally 2020, γρήγορος, σφιχτός και ίσως πιο σκληρός απ' όσο κάποιοι θα περίμεναν, περιλαμβάνοντας 355 χλμ., 205 εκ των οποίων αποτελούσαν τις 12 ειδικές διαδρομές ακριβείας, με 81 εκτελεσμένες χρονομετρήσεις. Ο αγώνας κινήθηκε στην ευρύτερη περιοχή της Αρκαδίας, αγγίζοντας και λίγο από νομό Ηλείας, αλλά και Κορινθίας, σε διαδρομές ιδιαίτερου φυσικού κάλους που έβαλαν όμως σε δοκιμασία πληρώματα και αυτοκίνητα.

Την τριάδα του βάθρου, ύστερα από ανατροπές στην τελευταία και προτελευταία Ε.Δ.Α., συμπλήρωσαν οι συνήθεις ύποπτοι Γιάννης Κατσαούνης και Ματθαίος Μανσόλας στη 2η θέση, και οι σταθερά ανερχόμενοι Άρης Γεωργοσόπουλος & Ελένη Παπανικολάου στην 3η θέση.

Ειδική αναφορά αξίζει στο "NEVER GIVE UP", πλήρωμα Κυριάκος & Νικόλας Κοφινάς, οι οποίοι παρά το τεχνικό πρόβλημα της πρώτης ημέρας, που τους στέρησε κάθε ελπίδα διάκρισης, επανεκκίνησαν τη δεύτερη ημέρα, έκαναν την καλύτερη επίδοση της ημέρας και εγκατέλειψαν και πάλι από μηχανικό πρόβλημα μόλις 2 χλμ πριν τον τερματισμό.

Η εκδήλωση έκλεισε με γεύμα και απονομή επάθλων σε νικητές και διακριθέντες, στην Στυμφαλία. Ευχόμαστε ένα καλό και ασφαλές καλοκαίρι σε όλες και όλους κι ελπίζουμε να σας δούμε τον Σεπτέμβρη στις βουνοκορφές τις Πίνδου”. Σπύρος Μουστάκας

RegularityArcadian

 

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '80;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου