Με μεγάλο πρωταγωνιστή τις άσχημες συνθήκες και το χιόνι έλαβαν χώρα τα αγωνιστικά δρώμενα της ημέρας, μεταβάλλοντας και το πρόγραμμα, ενώ ο κακός καιρός επηρέασε δυσμενώς και τα ελληνικά πληρώματα.

Πιο άτυχοι της κατάστασης αυτής από το Team Les Grecs στάθηκαν οι δεύτεροι στο Ιστορικό Μόντε Κάρλο του 2018 Γιώργος Δελαπόρτας και Σπύρος Μουστάκας με το VW Golf GTI του 1979, που επέλεξαν λάθος διαδρομή, με συνέπεια να δεχτούν ποινή. Εξαιτίας αυτής υποχώρησαν πολύ στην προσωρινή γενική κατάταξη, ενώ το ίδιο λάθος δεν απέφυγαν και τα περισσότερα ελληνικά πληρώματα, όπως βέβαια και αρκετά από άλλες χώρες.

Ωστόσο και τα εννέα ελληνικά πληρώματα συνεχίζουν τον αγώνα (εγκατέλειψαν προχθες οι Γεράσιμος Κατοχιανός–Αλέξανδρος Κοτζιάς με Ford Escort RS 2000 MK1 και οι Νίκος Κολιόπουλος–Ευάγγελος Ράλλης με Autobianchi A112 Abarth) με στόχο τον τερματισμό, που είναι το ζητούμενο σε τέτοιας εμβέλειας αγωνιστικές διοργανώσεις.

Στην κορυφή της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Γάλλοι Michel Badosa και Mogens Reidl, με Renault 8 του 1969. Ακολουθούν οι Ιταλοί Massimo Canella και Nicolas Arena με Lancia Fulvia Coupe 1.3S, ενώ την τρίτη θέση κατέχουν μέχρι στιγμής οι Ιταλοί Alessio De Angelis και Sergio Sisti με Fiat Ritmo 60. Συνολικά 42 πληρώματα έχουν εγκαταλείψει τον αγώνα, ανάμεσά τους ο πολυνίκης (μαζί με τον Jean Lambert) του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο Jose Lareppe, αλλά και ο γνωστός μας από τη θητεία του με τα Audi Quattro John Buffum.

Το 22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο συνεχίζεται και ολοκληρώνεται την Τρίτη, με πέντε ειδικές διαδρομές, μήκους από 15 έως 35 χιλιομέτρων. Η δράση αρχίζει στις οκτώ το πρωί και τελειώνει τις πρώτες μεταμεσονύκτιες ώρες.


Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ZR6

50 Αλέξανδρος Χριστοδούλου–Άρης Γεωργουσόπουλος (VW Golf GTI)

103 Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας (VW Golf GTI)

125 Πέτρος Βασιλόπουλος–Ισμήνη Ναρλή (Ford Escort MK1)

168 Γιώργος Αλεβιζόπουλος–Νίκος Παλυβός (Fiat 128 Rally)

181 Γιάννης Κατσαούνης–Μαθιός Μανσόλας (VW Golf GTI)

216 Παντελής & Κατερίνα Ποσειδών (Lancia Fulvia Coupe 1.3 S)

228 Γιώργος Σπηλιόπουλος–Γιάννης Χανδρινός (Lancia Beta Coupe 2000)

230 Δημήτρης Καλογεράς–Χρήστος Διαμαντόπουλος (Alfa Romeo Alfetta GTV)

233 Βάσος Θεοδοσίου–Λεωνίδας Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000)

 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Rally Monte Carlo Historique 2019: Ανεβαίνουν οι Έλληνες

Rally Monte Carlo Historique 2019: η πρώτη ημέρα

RMCH 2019: στο δρόμο για το Μόντε

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο: με τη λάμψη της Αθήνας

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από την Αθήνα: με το φακό

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από Αθήνα: τεχνικός έλεγχος

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από Αθήνα: συνέντευξη Τύπου

Το 21ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο από το μπάκετ του οδηγού

Στο 15ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο με Mini Cooper του 1967