top icon
Eλληνικοί αγώνες

Η κατηγορία της F2 στα καλύτερα της

Μπορεί τα σύγχρονα τετρακίνητα αυτοκίνητα που πέρασαν από τις φετινές ειδικές διαδρομές να άφησαν το στίγμα τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, το ίδιο έκαναν όμως και αυτά με την κίνηση στους δύο τροχούς.

Η κατηγορία F2, στους ελληνικούς αγώνες αποτελούσε ανέκαθεν φυτώριο νέων οδηγών και “σχολείο” για κάθε εισερχόμενο που θέλει να πρωταγωνιστήσει στον μαγικό κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Άλλωστε τα πρώτα αγωνιστικά τους βήματα μέσα από τη συγκεκριμένη κατηγορία έκαναν μεγάλα ονόματα που πρωταγωνίστησαν αργότερα και με τετρακίνητα οχήματα.

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, έριξε την αυλαία του πριν από μερικές ημέρες με το Ολυμπιακό Ράλλυ, με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να ανανεώνουν τον ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά.

Το αγωνιστικό έτος του 2021, μας επεφύλασσε μία ενδιαφέρουσα χρονιά στην κατηγορία της F2, με 4 διαφορετικούς νικητές στους 5 αγώνες του θεσμού.

Διαφορετικοί πρωταγωνιστές…

Από τις ε.δ. της Λαμίας, μέχρι αυτές του Πύργου οι φετινοί πρωταγωνιστές κατάφεραν με τις επιδόσεις τους να δώσουν μία ξεχωριστή αίγλη στην κατηγορία της F2.

Παλιοί αλλά και νέοι γνώριμοι με τις επιδόσεις τους έδειξαν, πως το να κινείσαι γρήγορα με αγωνιστικά αυτοκίνητα με κίνηση στους εμπρός ή στους πίσω τροχούς απαιτεί γνώση, εμπειρία αλλά πάνω από όλα εμπιστοσύνη στο πακέτο που λέγεται πλήρωμα-αυτοκίνητο.

Ας δούμε πως κύλησε η αγωνιστική χρονιά για την F2 το 2021.

Η τέχνη δεν ξεχνιέται…

Η μάχη του πρωταθλήματος ξεκίνησε με το 38ο Ράλλυ Φθιώτιδος. Μετά την αλλαγή σχεδιασμού από την ΑΛΑΛαμίας, ο αγώνας επέστρεψε σε φημισμένες διαδρομές που αποτελούν μέρος του Ράλλυ Ακρόπολις.

Στην έναρξη της φετινής χρονιάς, όλοι οι πρωταγωνιστές ήταν παρόντες. Με τα αγωνιστικά παρατεταγμένα σε θέσεις μάχης, το πλήρωμα των Γιάννη Αναγνωστάκου-Χρήστου Μπακλώρη με το Peugeot 208, δεν άφησαν καμία αμφισβήτηση για το θέμα επικράτηση.

Από τα πρώτα μέτρα οδήγησαν όπως μόνο αυτοί ξέρουν και έδειξαν τι είναι ικανοί να κάνουν με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με κίνηση στους δύο τροχούς σε επίπεδο επιδόσεων. ‘Όνειρο όλων μας να τους δούμε με τετρακίνητο με ολοκληρωμένο πρόγραμμα.

Από εκεί και πέρα, οι πρωταθλητές 2020 της F2, Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης με το Ford Fiesta R2, ξεκίνησαν την υπεράσπιση του τίτλου τους με μία δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση με το αειθαλές Ford Escort RS 2000, οι πάντα αξιόμαχοι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης.

Ευχάριστη έκπληξη…

Η συνέχεια δόθηκε στις ε.δ. της Κορίνθου, με την ΑΛΑΚορινθίας να διοργανώνει τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Με τους πρωταγωνιστές να έχουν ως πεδίο μάχης δύο ε.δ., οι οποίες θα αποτελούσαν μέρος του ΕΚΟ Acropolis Rally, ο αγώνας είχε ξεχωριστό χαρακτήρα.

Σε αγωνιστικό επίπεδο, όλοι βρεθήκαμε προ εκπλήξεως. Οι Παναγιώτης Ισμαήλος-Allan Harryman “κατέβηκαν” κατηγορία, αποφασίζοντας να δώσουν τη μάχη τους στην F2, με το Peugeot 208 της ΕΜC.

Το αποτέλεσμα τους δικαίωσε, καθώς κέρδισαν την F2, δείχνοντας πως μπορούν να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα, εντυπωσιάζοντας τους πάντες.

Ακολούθησαν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης με το Ford Fiesta R2, οι οποίοι αν και δε βρήκαν τον ρυθμό που ήθελαν, συνέχισαν να μαζεύουν βαθμούς για το πρωτάθλημα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι σταθεροί Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης με το Ford Escort RS 2000.

Ο παλιός είναι αλλιώς…

Φτάνοντας στον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος στο Ράλλυ ΔΕΘ, οι πρωταγωνιστές της κατηγορίας F2, εκτός από τις νέες ε.δ. είχαν να αντιμετωπίσουν και τις βροχερές καιρικές συνθήκες οι οποίες έκαναν τον αγώνα μια δοκιμασία επιβίωσης.

Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης με το Ford Escort RS 2000, κατάφεραν να μείνουν μακριά από τις κατατοπιές, πιστοποιώντας την εμπειρία τους, στις δύσκολες συνθήκες.

Για τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου, είχαμε την επιστροφή στα καλά αποτελέσματα για τους “BACKO”- “Άρη Ιαβέρη” με το Ford Fiesta R2, ενώ οι Πάνος Ισμαήλος-Allan Harryman με το Peugeot 208, κινήθηκαν με σταθερό ρυθμό και κατέλαβαν την τρίτη θέση.

Σημαντική για τη μάχη του πρωταθλήματος, η εγκατάλειψη των Καρανικόλα-Βασιλάκη με το Fiesta R2.

Η απάντηση του πρωταθλητή…

Με τη μάχη του τίτλου να είναι ανοιχτή, ο 4ος γύρος του θεσμού θα αποτελούσε σημείο αναφοράς και ίσως ο σημαντικότερος αγώνας της χρονιάς.

Νικητές του myKTEO 9ο Φθινωπορινού Ράλλυ, οι Καρανικόλας-Βασιλάκης με το Ford Fiesta, εκμεταλλεύτηκαν την εγκατάλειψη των Σάββα Λευκαδίτη-Κώστα Κόντου. Οι Λευκαδίτης-Κόντος με το νέο Peugeot 208 Rally4, στάθηκαν άτυχοι καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων του γαλλικού όπλου δεν τους άφησε να χαρούν την πρώτη τους επιτυχία με το νέο τους απόκτημα.

Με την κατάκτηση της νίκης οι Καρανικόλας-Βασιλάκης, με έναν αγώνα να απομένει κρατούσαν την τύχη στα χέρια τους. Οι “BACKO”- “Άρης Ιαβέρης” με Ford Fiesta R2 και Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης Ford Escort RS 2000 κατέλαβαν τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, έχοντας μαθηματικές ελπίδες στην κούρσα του πρωταθλήματος.

Το καλύτερο για το τέλος

Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, έπεσε με το Ολυμπιακό Ράλλυ. Την καλύτερη εμφάνιση της χρονιάς την άφησε για το τέλος, το πλήρωμα των Καρανικόλα-Βασιλάκη με το Ford Fiesta R2.

Όχι μόνο επικράτησαν στην F2 κατακτώντας για δεύτερη χρονιά τον τίτλο, κατάφεραν να βρεθούν και στη 3η θέση γενικής κατάταξης στον συγκεκριμένο αγώνα, αφήνοντας πίσω ταχύτερους συνδυασμούς με ισχυρότερα αυτοκίνητα.

Τη δεύτερη θέση τόσο στον αγώνα όσο και στην κατάταξη του πρωταθλήματος, κατέλαβε το πλήρωμα των “BACKO”- “Άρη Ιαβέρη” με Ford Fiesta R2. Ενώ στην πρώτη εμφάνιση με το νεοαποκτηθέν Ford Fiesta R2, οι Θοδωρής και Παναγιώτης Πανούστος τερμάτισαν στην τρίτη θέση στον καταληκτικό αγώνα της χρονιάς.

Με το βλέμμα στο 2022

Με το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος να έχει ολοκληρωθεί για το 2021, ευχή όλων είναι να δούμε στις ε.δ. και το 2022, θέαμα και συναγωνισμό από τους πρωταγωνιστές της F2._ Γ. Τ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Rallypixels/NikosKatikis, 4Τροχοί/ΘάνοςΗλιόπουλος

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ