Η Ferrari θα εξασκήσει το δικαίωμά της να ζητήσει επανεξέταση του συμβάντος που στέρησε τη νίκη από τον Sebastian Vettel στο Καναδικό Grand Prix.

Αν κι αρχικά η Ferrari είχε εκφράσει την θέλησή της να εφεσιβάλει την ποινή που επέβαλαν οι αγωνοδίκες στον Vettel για το συμβάν στον αγώνα του Μόντρεαλ, εντούτοις η ιταλική ομάδα δεν προχώρησε προς αυτήν την κατεύθυνση, επιλέγοντας να εκμεταλλευτεί το 'right of review'.

Σύμφωνα με το Άρθρο 14.1.1 του Αθλητικού Κώδικα της FIA «αν εμφανιστούν επαρκή στοιχεία που δεν ήταν διαθέσιμα στον εν λόγω αγωνιζόμενο,» τότε αυτός μπορεί να τα προσκομίσει στη FIA και να ζητήσει να εξεταστεί ξανά το συμβάν.

Η Scuderia φαίνεται πως συνέλεξε τα απαραίτητα στοιχεία, και σύμφωνα με δημοσίευμα του motorsport.com, βασίζεται σε δύο άξονες.

Αρχικά, η ομάδα έχει στα χέρια της δεδομένα από το GPS, τα οποία δείχνουν πως η θέση του Vettel στην έξοδο της Κ4 μετά το λάθος του δεν διαφέρει από αυτήν που είχε και στους προηγούμενους γύρους, άρα το επιχείρημα είναι πως ο Γερμανός δεν τοποθέτησε το μονοθέσιό του επίτηδες προς τον τοίχο (δλδ προς τα δεξιά). 

Έπειτα, οι εκπρόσωποι του Μαρανέλο θα δώσουν έμφαση στη στάση που κράτησε ο Lewis Hamilton. 

Ο Βρετανός φάνηκε να φρενάρει απότομα για να αποφύγει τη σύγκρουση με τον Vettel, κι αυτό ήταν εν πολλοίς που οδήγησε τους αγωνοδίκες να πάρουν την απόφαση να τιμωρήσουν τον Γερμανό, αλλά το επιχείρημα της Scuderia θα σταθεί στο γεγονός πως ο οδηγός της Mercedes δεν πάτησε αρκετά μακριά από την αγωνιστική γραμμή από εκείνη τη στροφή, αφού ήδη τα μονοθέσια εκεί πατάνε αρκετά μέσα στα κερμπς, σχεδόν στον τοίχο.

Παράλληλα, η Ferrari θέλει να αποδείξει πως ο Hamilton δεν βγήκε ποτέ πραγματικά εκτός πίστας. Σύμφωνα με το Παράρτημα L του Κώδικα, Κεφάλαιο 4ο, Άρθρο 2, «οι οδηγοί πρέπει να μένουν στην πίστα σε κάθε περίπτωση. Για την αποφυγή αμφιβολιών, οι λευκές γραμμές που ορίζουν τα όρια της πίστας θεωρούνται μέρος της, αλλά τα κερμπ όχι.»

Αν οι Ιταλοί καταφέρουν να δείξουν πως ο Hamilton πατά έστω και λίγο στην λευκή γραμμή (πράγμα που δεν είναι εμφανές από τις φωτογραφίες), τότε μπορούν να πουν πως ο οδηγός δεν βγήκε ποτέ πραγματικά εκτός πίστας, άρα δεν αναγκάστηκε να πάρει δραματικά διαφορετική γραμμή από αυτήν που θα έπαιρνε χωρίς το συμβάν.

Εφόσον η Scuderia πείσει τη FIA πως αυτά είναι αρκετά για να επανεξεταστεί το συμβάν, τότε την υπόθεση θα αναλάβουν οι αγωνοδίκες του Γαλλικού Grand Prix, που θα ακούσουν τους εκπροσώπους της ομάδας και θα εκτιμήσουν τα δεδομένα που θα τους προσκομιστούν, κι αν κρίνουν πως είναι απαραίτητο, θα ανακαλέσουν την ποινή._Δ.Μ.